تیم ۲۴ نفره ایرانی در راه بالیوود| پروانه ساخت «سلام بمبئی ۲» صادر شد

8 July 2017 - 16:10

قربان محمد‌پور کارگردان «سلام بمبئی» که به دنبال فروش موفق این فیلم سینمایی، در تدارک ساخت دومین قسمت آن با عنوان «دختر شیطان» بود، امروز پروانه ساخت دنباله این فیلم سینمایی را دریافت کرد. بر اساس اعلام روابط عمومی این پروژه، سازندگان این فیلم سینمایی هفته آینده با سفر به کشور هندوستان، قرارداد‌هایی را با عوامل هندی این فیلم منعقد خواهند کرد.

فیلم «سلام بمبئی» با بازی محمدرضا گلزار، دیا میرزا، گلشن گروور و بنیامین بهادری، آذر سال گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد و به دنبال استقبال تماشاگران توانست بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش کند. استقبال بالای مخاطبان «سلام بمبئی» باعث شد محمدپور صحبت‌هایی درباره ساخت دومین قسمت این فیلم سینمایی به میان آورد. پیش از این، از آیشواریا رای بازیگر معروف سینمای هند به عنوان یکی از گزینه‌های محمدپور برای بازی در این فیلم سینمایی یاد شده بود.

روابط عمومی این فیلم سینمایی امروز از صدور پروانه ساخت «دختر شیطان» (سلام بمبئی ۲) خبر داده است. به این ترتیب، «دختر شیطان» دومین محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود به شمار می‌رود که قربان محمدپور خود تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده دارد.

قربان محمدپور هفته آینده، به همراه حسن غلامی سرمایه‌گذار و سیمون سیمونیان مشاور پروژه عازم بالیوود می‌شوند تا قرارداد خود را با عوامل هندی نهایی کنند.

حسن پویا به عنوان مدیر فیلمبرداری، عبدالله اسکندری طراح چهره‌پردازی، مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس، علیرضا علویان صداگذار و دکتر علی ایرانی به عنوان مشاور تهیه‌کننده تا این لحظه حضورشان در این پروژه قطعی شده است.

واشو بگنانی تهیه‌کننده سرشناس هندی هم تهیه و تولید این فیلم را در هند بر عهده دارد.

دو بازیگر اصلی مرد فیلم که از سینمای ایران خواهند بود، هفته آینده انتخاب می‌شوند. بازیگر نقش «دختر شیطان» هم قرار است از میان سوپراستارهای زن هندی انتخاب شود.

به محض صدور مجوزهای لازم از طرف دولت هند، تیم ٢۴ نفره ایرانی عازم بالیوود می‌شوند تا این فیلم را مقابل دوربین ببرند. «سلام بمبئی ۲» مثل قسمت اول آن به دو زبان انگلیسی و فارسی تولید می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

دختر شیطان داستان یکی از بچه های ابلیس است که می‌خواهد توبه کند. شرط پذیرش توبه‌اش آن است که به یک آدم بی‌گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می‌شود و به دنبال یک آدم بی‌گناه می‌گردد.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.