آلن سیلوستری و جان ویلیامز آهنگ‌سازی فیلم‌های جدید اسپیلبرگ را بر عهده گرفتند

8 July 2017 - 21:50

جان ویلیامز (John Williams) که آهنگ‌سازی همه فیلم‌های استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، به جز دو فیلم را در این چهل و سه سال بر عهده داشته است، آهنگ‌سازی جدید‌ترین فیلم او یعنی Ready Player One را نیز بر عهده نمیگیرد و جای او آهنگ‌ساز فیلم Forrest Gump یعنی آلن سیلوستری (Alan Silvestri) این کار را انجام خواهد داد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

چون که صدا‌پردازی هر دو فیلم اسپیلبرگ (Spielberg) یعنی فیلم Ready Player One و فیلم The Papers در یک زمان است، ویلیامز (Williams) آهنگ‌سازی فیلم The Papers را بر عهده می‌گیرد که این بیست و هشتمین همکاری او با اسپیلبرگ (Spielberg) خواهد بود.

طبق گفته کمپانی Amblin که به اسپیلبرگ (Spielberg) تعلق دارد: استیون و جان به این نتیجه رسیدند که آلن سیلوستری (Alan Silvestri) بهترین گزینه برای فیلم Ready Player One است، چرا که استیون (به عنوان تهیه‌کننده) با آلن در فیلم Back to the Future ( که در دهه هشتاد میلادی تولید شده است) همکاری داشته است و در آن آلن آهنگ‌سازی فیلم را انجام داده است، آلن همچنین آهنگ‌سازی فیلم‌های دیگری از فیلم‌های استیون را که برای کمپانی‌های Amblin و DreamWorks بودند، عهده دار شده بود.

فیلم The Papers در تاریخ ۲۲ دسامبر و Ready Player One در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ اکران خواهند شد.

ویلیامز (Williams) آهنگ‌سازی همه فیلم‌های سپیلبرگ (Spielberg) را به جز The Color Purple (تولید سال۱۹۸۵) و فیلم Bridge of Spies (تولید سال ۲۰۱۵) را خودش بر عهده داشت. سه تا از پنج جایزه‌ Academy Awards برای ویلیامز (Williams) به خاطر آهنگ‌سازی برای فیلم‌های اسپیلبرگ (Spielberg) بوده است.

منبع: variety

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.