داستان Gotham by Gaslight توسط DC به انیمیشن تبدیل می‌شود

9 July 2017 - 18:41

انیمیشن بعدی DC قرار است بعد از Batman and Harley Quinn (بتمن و هارلی کویین) منتشر شود که اقتباسی از رمان تحسین‌برانگیز Gotham by Galslight است. این کتاب یکی از محبوب‌ترین رمان‌ها برای علاقه‌مندان به شوالیه‌ی سیاه (Drak Knight) است که می‌خواهند او را در محیطی دیگر ببیند و اخیرا متوجه‌ شدیم این کتاب می‌خواهد به یک انیمیشن تبدیل شود. این داستان مصور در سال ۱۹۸۹ توسط برایان آگوستین (Brian Augustyn) نوشته‌ و توسط DC منتشر شد. طراحی و ویرایش به‌دست هنرمند و نویسنده‌ی بزرگ مایک میگنولا (Mike Mignola) انجام‌ شده‌است. این داستان دوباره بروس وین (Bruce Wayne) را در یک جهان ویکتوریایی تصور می‌کند و هر عنصر نامفهوم در داستان بتمن را حذف کرده‌است. همچنین داستان یک مامور به‌نام گوردون (Gordon) را نیز معرفی می‌کند. اما عمدتا این داستان مربوط به جنگ‌جویان مسلح است که تلاش می‌کنند هویت جک ریپر (Jack the Ripper) را کشف کنند که موج جدیدی از قتل‌ها را در شهر US آغاز کرده‌است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در انتشار دی‌وی‌دی‌ها و بلو-ری‌ها، نمایش اسنیک‌پیک‌هایی از پروژه‌ی بعدی امری معمول به‌حساب می‌آید. بنا به گزارش سایت Comicbook انیمیشن بعدی DC اثری براساس Batman: Gotham by Gaslight خواهد بود. اطلاعات بیش‌تری از زمان انتشار آن و اینکه چه کسی صداپیشه خواهد بود، مشخص نیست. اگرچه کوین کونروی (Kevin Conroy) می‌تواند یک انتخاب برای صدای بروس وین (Bruce Wayne) باشد.

امیدواریم برای داستان مهمی مثل بتمن، این انیمیشن لایق باشد و آنطور که شایسته است از پس آن برآید. جزییات بیشتر در فیلم‌های تبلیغاتی از بتمن و هارلی کویین منتشر می‌شود. ما نیز شما را از هر گونه اطلاعات بیشتر در باره‌ی انیمیشن Gotham by Gaslight آگاه خواهیم کرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.