کارگردان فیلم The Batman: ممکن است این فیلم به یک سه‌گانه تبدیل شود

9 July 2017 - 18:02

فیلم The Batman «بتمن» پس از حاشیه‌هایی که پشت سر گذاشت و مشخص شدن کارگردان جدید آن، به نظر می‌رسد هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد. از این رو مت ریوز (Matt Reeves) در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود حرف‌های جالبی را در این خصوص بیان کرده است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

پس از تایید شدن این خبر که بن افلک کارگردانی فیلم The Batman «بتمن» را رها کرده است، مت ریوز (Matt Reeves) به عنوان جانشین او در این سمت انتخاب شد. همین امر باعث شد نگرانی بعضی از طرفداران هم کمرنگ‌تر شود. مت ریوز که سابقه کارگردانی دو فیلم Dawn of the Planet of the Apes «ظهور سیاره میمون‌ها» و War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره‌ میمون‌ها» را در کارنامه‌ی خود دارد، اکنون یک پروژه‌ی جاه طلبانه‌ی جدید را در پیش روی خود می‌بیند. پروژه‌ای که متعلق به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های شرکت دی‌سی است.

مت ریوز در مصاحبه‌ی جدید خود با Fandango در خصوص احتمال ساخت یک سه گانه از فیلم The Batman «بتمن» گفت:

من ایده‌هایی درباره‌ی آن دارم؛ اما واقعاً چیزی که اهمیت دارد، شروع کار است. شما باید کار را با یک [فیلم] آغاز کنید.

هر چند که مت ریوز (Matt Reeves) پاسخ قاطعی به این پرسش نداد ولی این امید را در دل طرفداران زنده کرد. اکنون این احتمال وجود دارد که فیلم The Batman «بتمن» آغازکننده‌ای برای یک سه‌گانه‌ی جذاب و مهیج دیگر از شخصیت بتمن باشد.

چندی پیش شایعاتی به وجود آمد که ممکن است بن افلک نقش شخصیت بتمن را در این فیلم ایفا نکند که ریوز این خبر را تکذیب کرد و حضور افلک در این فیلم را تایید کرد.

طرفداران بتمن باید برای اکران این فیلم کمی صبر کنند، زیرا ممکن است تا اوایل سال ۲۰۱۹ خبری از آن نشود؛ اما دیگر فیلم جدید ریوز یعنی فیلم War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره‌ میمون‌ها»، چند روز دیگر در تاریخ ۲۳ تیر ۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: IGN

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.