استیو بوسمی، به جمع بازیگران آخرین کمدی ساندلر یعنی The Night Of پیوست

9 July 2017 - 21:00

دفعه‌ی بعدی که شما در منوی نتفلیکس (Netflix) حرکت می‌کنید و کمدی‌های آدام ساندلر (Adam Sandler) را میبینید، بدانید که شما آنجا در اکثریت نیستید! حتمالا به یاد می‌آورید که آمار نتفلیکس در اوایل امسال نشان‌ می‌داد که بینندگانش بیش از ۵۰۰ میلیون ساعت وقت برای تماشای کمدی‌های ساندلر صرف کرده‌اند، که به‌این معناست به طور میانگین هر کاربر به تنهایی ۲٫۸۶ از فیلم‌هایش را در نتفلیکس دیده‌است. ما می‌توانیم درباره‌ی شایستگی‌های ساندلر (Sandler) به‌عنوان یک فیلم‌ساز و یا نتفلیکس (Netflix) به‌عنوان یک مدل انتشار بحث کنیم، اما وقتی صحبت برسر ترکیب ساندلر و نتفلیکس باشد، انکار نتایج دشوار است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این مارا به سمت The Night Of، چهارمین و آخرین فیلم ساندلر در قرارداد رسمی‌اش با نتفلیکس می‌برد. ما می‌دانیم که داستان این فیلم برای یک هفته قبل از عروسی زمان‌بندی شده‌است، در حالی‌که ساندلر و کریس راک (Chris Rock) به ترتیب نقش پدرارن عروس و داماد را بازی می‌کنند، اما اکنون به نظر می‌رسد فیلم، بازیگرانی دیگر را جایگزین می‌کند. بر اساس خبر‌ها استیو بوسمی (Steve Buscemi) کسی که همیشه از Billy Madison تا Mr. Deeds در کنار ساندلر بوده‌است، نقش ساندلر را در The Night Of بازی می‌کند.

در حالی‌که فیلم The Night Of قرارداد ساندلر را به اتمام می‌رساند، گفتن این‌که پایان کار ساندلر در نتفلیکس رسیده است سخت خواهد‌بود. این بازیگر و تهیه‌کننده‌ قرار داد ساخت چهار فیلم دیگر را با یک توزیع‌کننده‌ی آنلاین در اوایل امسال بسته‌است که باعث خوشحالی است، زیرا باز‌هم شاهد کار‌های او خواهیم بود و همچنین احتمالا بوسمی (Buscemi) هم در این فیلم‌ها وجود دارد. با این حال همیشه دیدن راک (Rock) و بوسمی (Buscemi) در فیلم‌ها خوب است، اما باید اظهار داشت که آیا The Night Of چیزی بیشتر از کمدی‌هایی که در چند سال اخیر از ساندلر دیده‌ایم، دارد یا خیر.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • mmdnmvr says:

    کمدی های ادم واقعاً خوبن
    البته قابل مقایسه با نابغه های کمدی کلاسیک نیست