ستاره‌ای که در سن ۳۹ سالگی فروغش را از دست داد

9 July 2017 - 23:03

ستاره شبکه HBO، نلسون الیس (Nelsan Ellis) که در فیلم True Blood در نقش Lafayette Reynolds بازی می‌کرد، طبق گزارش مدیرش Emily Gerson Saines در سن ۳۹ سالگی در گذشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Saines می‌گوید:
نلسون به علت سکته قلبی در گذشت. او واقعا با‌استعداد بود، و سخنان و حضورش در گذشته همیشه به یاد ما خواهد ماند.

در فیلم True Blood شخصیت Lafayette یک آشپز در Merlotte بود، در کتابی که فیلم از روی آن اقتباس شده او مرده است، اما چون الیس خیلی نقش را خوب بازی می‌کرد، در سریال بر خلاف داستان اصلی او زنده بود.

طبق بیاناتی HBO می‌گوید که:

در‌گذشت نلسون الیس بسیار برای ما غم‌انگیز است، نلسون مدت‌های زیادی بود که در خانواده HBO بود و همچنین او به خاطر نمایش پیشگامانه‌اش در نقش Lafayette به خوبی در میراث فیلم True Blood به یاد‌ها خواهد ماند. هم طرفداران و هم همه‌ی دست اندر کاران شبکه HBO از او به خوبی یاد خواهند کرد.

خالق True Blood یعنی Alan Ball می‌گوید:

نلسون یک استعداد منحصر به فردی داشت، جوری که خلاقیت‌اش همیشه من را تعجب‌زده می‌کرد. همکاری با او یک امتیاز به شمار می‌آمد.

بقیه بازیگران نیز در شبکه‌های اجتماعی نیز اندوه و ناراحتیشان را بین کردند.

Sam Trammell می گوید:

من نمی دونم آیا هرگز تا کنون این سطح از فروتنی و مهربانی را که به همراه استعدادی فوق‌العاده‌ همراه شده است را دیدم یا نه، دلمون برات تنگ میشه

Joe Manganiell می‌گوید:

امروز با از دست دادن دوست و همکارم در عرصه فیلم‌سازی فشار زیادی بر من آمد، او یک شخصیت شگفت‌انگیز و پیشگام بود. در آرامش باشی دوست خوبم.

Kristin Bauer می‌گوید:

یکی از پر استعداد‌ترین افرادی بود که تا به حال دیده بودم. مرگ او برای همه‌ی ما بسیار ناراحت کننده بود. در آرامش باشی دوست خوبم نلسون، من نمی‌دونم با چه الفاظی این غم را بیان کنم.

الیس در چندین فیلم و نمایش تلویزیونی ظاهر شد که The Soloist، The Butler، Get On Up و Elementary از جمله آن‌ها هستند.

الیس در Harvey، واقع در آمریکا متولد شد. او در دبیرستان Thorn Ridge واقع در Dolton تحصیل می‌کرد  و دوران دانشجویی‌اش را نیز در دانشگاه آکسفورد و کالجی در شیکاگو، گذراند.

منبع:Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.