حضور شخصیت Deathstroke در فصل ششم سریال Arrow تائید شد

10 July 2017 - 15:00

استفان آمل (Stephen Amell) رسماً تائید کرد که مانو بنت (Manu Bennett) برای بازی در نقش شخصیت اسلید ویلسون (Slade Wilson) ملقب به Deathstroke، به فصل ششم سریال Arrow بازخواهد گشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

زمانی که دو شخصیت اولیور (Oliver) و اسلید با یکدیگر در لیان یو ملاقات کردند، نه تنها به دوستان خوبی برای یکدیگر تبدیل شدند بلکه اتحاد خوبی نیز بین آن‌ها شکل گرفت. آن‌ها به یکدیگر کمک کردند تا زنده بمانند و از جزیره فرار کنند. اما زمانی که اسلید، اولیور را مقصر اصلی مرگ شخصیت شادو (Shado)، یکی دیگر از متحدانش، دانست دوستی آن‌ها خیلی پایدار نماند. از سوی دیگر، خشم اسلید با از دست دادن یکی از چشم‌هایش و سوختن در آتش، فزونی یافت و یکی از نزدیک‌ترین افراد به اولیور در فصل دوم سریال مورد بحث به دشمنانش تبدیل شد.

به نظر می‌رسد که با آغاز فصل ششم سریال محبوب Arrow در پائیز سال جاری، شخصیت Deathstroke یکی از بخش‌های مهم این سریال باشد. بر اساس گزارش «TVLine»، اخیراً استفان آمل در رویداد «قهرمانان & شروران» شرکت کرده و در آن در خصوص مواردی که طرفداران می‌توانند در فصل ششم سریال Arrow شاهد باشند، صحبت کرده است. مهم‌ترین نکته‌ای که وی به آن اشاره داشت، بازگشت مانو بنت برای بازی در نقش Deathstroke به این فصل از سریال بود. وی در این زمینه ابراز داشت:

من می‌توانم گزارش دهم که مانو بنت بازگشته تا بخشی از این سریال باشد و فکر می‌کنم که ما در طول سال جاری بارها شاهد او باشیم که واقعاً فوق‌العاده است.

متاسفانه آمل تائید نکرد که آیا شخصیت Deathstroke به عنوان یک دوست بازمی‌گردد یا یک دشمن. اگرچه اسلید چندین بار زندگی اولیور را نجات داده است اما پس از مناقشات بینشان، وی ضربه‌های سنگینی را به اولیور و خانواده‌اش وارد کرده است. باید منتظر ماند و دید که آیا اولیور پس از آرام شدم اوضاع، Deathstroke را خواهد بخشید یا خیر.

آمل در ادامه اشاره کرد که در فصل ششم سریال Arrow شاهد بازگشت یکی دیگر از شخصیت‌های این سریال خواهیم بود که پس از فصل نخست دیگر در این سریال ظاهر نشد. وی همچنین بیان داشت که در نخستین قسمت این فصل، شاهد رویارویی اسلید و اولیور خواهیم بود.

فصل ششم سریال Arrow از تاریخ پنج‌شنبه ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) بر روی آنتن شبکه CW خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.