سریال Supergirl به اریکا دورانس خوش آمد می‌گوید

10 July 2017 - 19:09

اریکا دورانس (Erica Durance) کسی که در فیلم Smallville در نقش Lois Lane بازی کرد، در فصل سوم سریال Supergirl در نقش Alura بازی خواهد کرد و جایگزین بازیگر قبلی آن یعنی Laura Benanti می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دورانس (Durance) در فصل سوم سریال Supergirl که به زودی شاهد نمایش آن خواهیم بود، در واقع نقش مادر Supergirl (با بازیگری Melissa Benoist) را بر عهده دارد.

Andrew Kreisberg مدیر اجرایی Supergirl در بیاناتی می‌گوید که:

متاسفانه Laura، کسی که من و Greg Berlanti از سال‌ها قبل با او در فیلم Eli Stone کار کرده بودیم، دیگر از ادامه همکاری (به دلیل تعهدات کاری که در نیویورک داشت) معذور است. اما شانس با ما یار بود که Erica آمد، خود قدم پیش گذاشت و به ما ملحق شد. ما می‌دونیم که Erica سنت غرورآفرین به جا مانده از بازیگران گذشته را با نقش‌افرینی در نمایش‌های ما و خلق قطعات نمایشی جدید و هیجان‌انگیز ادامه خواهد داد.

دورانس (Durance) در سریال Smallville، در نقش Lois Lane بیش‌ از ۱۴۰ قسمت بازی کرده است، او ابتدا در فصل چهارم این سریال بازی کرد و سپس به حضورش برای فصل‌های بعدی به طور منظم در این سریال ادامه داد، اخیرا هم کار او در سریال درام-کانادایی Saving Hope به پایان رسید.

فصل سوم سریال Supergirl در تاریخ ۹ اکتبر از شبکه The CW به نمایش در خواهد آمد.

منبع:Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.