بنا به شایعات دنیل کریگ با بازی در «باند ۲۵» موافقت کرده‌است

10 July 2017 - 22:00

اگر خوش‌شانس باشیم هر چند سال یک‌بار تحت‌تاثیر یک داستان عاشقانه قرار‌ می‌گیریم که جرقه‌ای در خیالمان و گرمایی برای قلب‌هایمان ایجاد می‌کند. راس (Ross) و ریچل (Rachel) از سریال Friends. جیم (Jim) و پم (Pam) از The Office. دنیل (Daniel) و باربارا (Barbara) از Bond 25. بله، این‌ها داستان‌های منحصر‌به‌فرد و کلاسیک عاشقانه هستند، داستان‌هایی که در آن دو نفر می‌خواهند باهم باشند، باید با یک‌سری حوادث ناگوار مبارزه کنند تا بتوانند به این عشق دوطرفه‌ی خود برسند. ما می‌دانیم که تمام این‌ها قرار است در Bond 25 برای دنیل کریگ (Daniel Craig) و باربارا بروکولی (Barbara Broccoli) اتفاق بیوفتد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بنظر می‌رسد کریگ (Craig) نهایتا تصمیم به بازی در یک فیلم دیگر از باند گرفته‌است. بر اساس یک گزارش جدید در سایت The Mirror، بروکولی نهایتا کریگ را برای بازگشت متقاعد کرد و همچنین خواننده‌ی معروف ادل (Adele) را برای آواز آهنگ تم فیلم بازگردانده‌است. در اینجا چیزی که وبسایت گفته‌است را می‌بینیم:

دنیل کریگ نظرش عوض شد و قرارداد بازی در پنجمین فیلم باند را با همراهی ادل در آن، امضا کرد. بعد از آن‌که یک ستاره‌ی‌ بریتانیایی جایگزین این بازیگر ۴۸ ساله شد، تهیه‌کننده‌ی باند یعنی باربارا بروکولی گفت‌ که کریگ را حفظ خواهد‌کرد و می‌توان فهمید که او مصمم است که خواننده‌ی معروف ادل نیز آهنگ تم را اجرا کند.

با این حساب حرف‌های زیادی زده‌ شده‌است اما هیچ‌یک تا زمانی‌که خود کریگ بگوید که برگشته‌است، رسمیت ندارند. البته تغییر نظر کریگ پس از کمی فاصله بین تبلیغات و مطبوعات مرتبط با فیلم‌های باند، جای تعجبی ندارد. اگر من جای او بودم ترجیح می‌دادم که با شرایط خودم زندگی کنم تا این‌که کل زندگی‌ام را با سوالاتی که جوابش را نمیدانم سپری کنم. باید با کریگ یک خداحافظی رسمی کرد و برنامه‌های جایگزینی کسی به‌جای او در Bond 26 را تنظیم کرد و در این‌صورت همه راضی می‌شوند. با این وجود منتظر می‌مانیم تا ببینیم در روزها یا هفته‌های آتی، خبری رسمی می‌شود یا خیر.

منبع: Screencrush

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.