فلش بک های فصل ششم سریال Arrow چگونه خواهند بود؟

11 July 2017 - 00:00

ستاره سریال Arrow، استیون امل (Stephen Amell) اطلاعات جدیدی در رابطه با استفاده از فلش بک ها در فصل ششم این سریال منتشر کرده، جایی که الیور کویین ۵ سال را در جزیره لیان یو گذراند. قسمت پایانی فصل پنجم این سریال بسیار هیجانی بود و در نقطه حساسی به پایان رسید، جایی که جزیره لیان یو منفجر شد و این در حالی اتفاق افتاد که بیشتر اعضای تیم Arrow آنجا بودند. با اینکه تعداد تلفات این انفجار مشخص نشد، طرفداران این سریال دوست دارند بدانند چه اتفاقی می افتد و این انفجار چه تاثیری روی ادامه ی ماجرا دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

زمانی بود که تصور می شد فلش بک ها خیلی در سریال Arrow برای نشان دادن اتفاقات ۵ سال پیش الیور بکار نمی روند. اما حالا مشخص شده که این سریال هنوز برنامه هایی برای استفاده از فلش بک ها دارد و این در قسمت اول فصل ششم دیده می شود.

به گزارش سایت Comicbook.com، امل گفت که قسمت اول فصل ششم سریال Arrow فلش بکی به لیان یو بعد از انفجار آن دارد:

قسمت اول فلش بک هایی داره که ما رو به حوادث قبل از قسمت آخر می برند و بخاطر همین مجبور شدم ریش هام رو بزنم تا با این صحنه ها هماهنگ بشم.

گفته شده فلش بک ها در فیلم برداری های طولانی، به حداقل می رسند و همیشه درباره الیور نیستند. یعنی ممکن است فلش بک هایی درباره هر یک از اعضای تیم Arrow  و شاید دیگر شخصیت ها را شاهد باشیم:

در قسمت دوم هیچ فلش بکی نیست. می دونید که توی این پنج فصل بیشتر فلش بک های الیور رو دیدیم. بعضی از قسمت ها فلش بک نداشتند و گاهی هم فلش بک ها درباره دیگل یا فیلیسیتی یا رنه بودند. فکر می کنم این چیزی است که امسال اتفاق می افتد و ما گهگاه فلش بک هایی خواهیم داشت. ما دیگه اون خط داستانی الیور در جزیره رو شاهد نخواهیم بود و دایره داستانمان را بزرگتر کرده ایم.

تهیه کننده سریال Arrow، مارک گاگینهم (Marc Guggenheim) قبلا به این موضوع اشاره کرده و گفته بود که این سریال دیگر نباید در فصل ششم فلش بک داشته باشد. اگرچه در آن زمان، او گفته بود که آن ها این مورد کاملا کنار نمی گذارند و ممکن است از عنصر داستان گویی در صورتی استفاده کنند که روایت این داستان آن ها را مجبور به این کار کند.

کار فیلم برداری قسمت اول فصل ششم که اخیرا عنوان آن منتشر شده؛  Fallout، در حال انجام است. با اینکه Arrow بدون فلش بک ها نامفهوم خواهد بود چون بسیاری از داستان های کنونی اش مربوط به گذشته ی الیور در لیان یو هستند، این تغییر رویه ممکن است بهترین راه برای ایجاد تم های جدید و تازه ای در این سریال باشد تا مخاطبین را همچنان علاقمند نگه دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.