پوران درخشنده: کمدی‌های سخیف گیشه سینمای ایران را در دست دارند

11 July 2017 - 07:30

 پوران درخشنده که این روزها فیلم “زیر سقف دودی” را روی پرده دارد با ابراز گلایه از وضعیت نامناسب اکران گفت: بدون شک باید برای برخی از آثار محدودیت سنی اعمال شود. به نظر من بعضی از فیلم‌ها به آگاه‌سازی مخاطب کمکی نمی‌کنند و حتی در بسیاری مواقع مخرب هستند. برای چنین فیلم‌هایی حداقل کار ممکن رعایت محدودیت گروه سنی برای رده‌های مختلف جامعه است.

به گزارش سینماپرس، پوران درخشنده که این روزها فیلم “زیر سقف دودی” را روی پرده دارد با ابراز گلایه از وضعیت نامناسب اکران گفت:

بدون شک باید برای برخی از آثار محدودیت سنی اعمال شود. به نظر من بعضی از فیلم‌ها به آگاه‌سازی مخاطب کمکی نمی‌کنند و حتی در بسیاری مواقع مخرب هستند. برای چنین فیلم‌هایی حداقل کار ممکن رعایت محدودیت گروه سنی برای رده‌های مختلف جامعه است.

وی با تاکید بر سینمای اخلاق محور افزود:

فیلم‌های من اکثراً فیلم‌های خانوادگی هستند و خوب است که خانواده‌ها بعضی از مسائل را در کنار بچه‌ها ببینند. زیرا فکر می‌کنم در برخی موارد باید برای آموزش درست بچه‌ها آن‌ها را به سینما آورد. کودکان و نوجوان در جامعه ما و مخصوصاً آینده کشور بی‌نهایت تاثیرگذار هستند، پس باید درباره خوراک فرهنگی که به آنها داده می‌شود با دقت عمل کرد. دقتی که متاسفانه این روزها هیچ خبری از آن نیست.

کارگردان فیلم “هیس دخترها فریاد نمی‌زنند” با اشاره به اکران کمدی‌های سخیف و فروش میلیاردی آن‌ها در سینماها بیان داشت:

فیلم‌های کمدی سخیف، دیالوگ‌های مبتذل و آثاری که الفاظ و حرکات زشت به کار می برند این روزها گیشه را در دست دارند. این آثار حداقل باید باید تفکیک سنی شوند، زیرا کودکان به محض شنیدن این گونه الفاظ به سرعت آن‌ها تکرار کرده و یاد می‌گیرند.

منبع: سینماپرس

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.