بنا به گزارش‌ها رایان گاسلینگ قصد‌دارد در نقش ویلی وانکا بازی کند

11 July 2017 - 15:00

رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) افتخارات زیادی برای بازی در The Nice Guys «پسران خوب» و La La Land «لالا لند» در سال گذشته کسب کرده‌است و همچنین برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی در سال ۲۰۱۷ شده‌است و این سال را با بازی در فیلم Song to Song «ترانه به ترانه» ادامه‌داد. او فیلم Blade Runner را برای این پاییز در برنامه‌اش دارد که احتمالا موجب تحسین وی می‌شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اکنون بخش مهمی از آینده‌ی کاری او به دو کلمه بستگی دارد: ویلی وانکا (Willy Wonka) از کمپانی براداران وارنر (Warner Bros). چند سالی است که بازسازی یک کلاسیک از رولد دهل (Roald Dahl) برای کودکان رونق گرفته است که یادآور فیلم چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی از کارگردان تیم برتون (Tim Burton) است که ۴۷۵ میلیون دلار فروش کرد. اکنون آن‌ها به‌دنبال پیدا کردن کسی هستند که در نقشی که تا‌بحال توسط ژنه ویلدر (Gene Wilder) و جانی دپ (Johnny Depp) اشغال شده‌بود بازی کند. گاسلینگ برای بازی در این نقش تلاش می‌کند.

به طور خلاصه این یک ایده‌ی بد است. گاسلینگ یک بازیگر دوست داشتنی با طیف وسیعی از توانایی‌ هاست ولی می‌خواهد از این مهارت‌ها در نقشی استفاده کند که او را در مقایسه با یک بازیگر بسیار توانای جهانی به نام جانی دپ قرار می‌دهد. هیچ زاویه‌ای از این قضیه مثبت به نظر نمی‌رسد و احتمالا راهی نیست که گاسلینگ از این کار موفق بیرون بیاید.

منبع: Screencrush

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.