کارگردان Moonlight فیلم جدیدی می سازد

11 July 2017 - 15:04

بری جنکینز (Barry Jenkins) قرار است فیلم If Beale Street Could Talk را برای Annapurna Pictures بسازد. این فیلم اولین فیلم او بعد از Monnlight است که برنده بهترین فیلم اسکار شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه عظیم دیگری برای Annapurna است که اخیرا وارد کار پخش بازی شده است. فیلم Detroit ساخته ی کترین بیگلو (Kathryn Bigelow) اولین فیلم این استودیو است که چهارم اوت اکران می شود.

فیلم If Beale Street Could Talk بر اساس رمانی نوشته ی جیمز بالدوین است که داستان زندگی تیش است که به تازگی با هارلم نامزد کرده، زنی که تلاش می کند خلاف عقربه های ساعت در حالی که باردار است مسابقه می دهد تا ثابت کند عشقش بی گناه است. داستان این فیلم، نمایش عشق زوجی جوان، خانواده هایشان و زندگی شان است که سعی دارند از طریق عشق به عدالت برسند. تولید این فیلم از ماه اکتبر آغاز خواهد شد.

جنکینز که بعد از سال ها می خواهد دوباره فیلم بسازد، فیلمنامه ی این فیلم را سال ۲۰۱۳ وقتی Moonlight را می نوشت، نوشت. از آن زمان به بعد جنکینز مشغول کار با بنیاد بالدوین بوده است. خواهر بالدوین، گلوریا کارفا-اسمارت می گوید: خوشحالیم که به بری جنکینز برای این اقتباس اعتماد کرده ایم. بری فیلم ساز آگاه و با استعدادی است که التیام بخش درد و اندوه ما بوده و بسیار مفتخریم که با او کار می کنیم.

جنکینز در این باره گفت:

جیمز بالدین یک انسان است و از زمان خود جلوتر است؛ آگاهی او از جامعه آمریکا بر کسی پوشیده نیست. به رشته تحریر در آوردن قدرت عشق تیش و فانی رویایی است که برای من خیلی عزیز است. بسیار خوشحالم که با بنیاد بالدوین کار می کنم و بالاخره به آرزویم رسیدم.

این فیلم اولین همکاری جنکینز با استودیوی Annapurna است و اتحاد مجدد تیم تولید Moonlight با PASTEL و Paln B می باشد.

جنکینز سریال Underground Railroad را در حال حاضر از شبکه آمازون در دست ساخت دارد که سریالی بر اساس کتاب پر فروش کالسون وایت هد ( Colson Whitehead) با همین نام است.

منبع: variety

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.