جان اولیور به فیلم The Lion King پیوست

12 July 2017 - 14:00

جان اولیور (John Oliver) در نقش زازو (Zazu) در فیلم The Lion King «شیر شاه» محصول استودیوی «دیزنی» که توسط جان فاورو (Jon Favreau) کارگردانی می‌شود، هنرنمایی خواهد کرد. استودیوی «والت دیزنی پیکچرز» در این چند سال اخیر با ساخت و اکران نسخه‌های زنده از انیمیشن‌های کلاسیک خود از جمله Cinderella «سیندرلا» و Beauty and the Beast «دیو و دلبر» به موفقیت قابل توجهی دست یافته است و برنامه دارد تا این رویه را همچنان گسترش دهد. با سینما گیمفا همراه باشید.

اقتباس زنده The Jungle Book «کتاب جنگل» که توسط جان فاورو کارگردانی شد، توانست به موفقیت بزرگی چه از نظر مالی و چه از دیدگاه منتقدان دست یابد و به اثری تحسین‌شده با فروشی بیش از ۹۰۰ میلیون دلار تبدیل شود. پس از موفقیت «کتاب جنگل»، استودیوی «دیزنی»، سکان هدایت ساخت نسخه زنده انیمیشن کلاسیک «شیر شاه» را به فاورو سپرد.

به تازگی وب‌سایت The Wrap در گزارشی مدعی شده است که سران «دیزنی» با جان اولیور، خبرنگار سابق برنامه The Daily Show، جهت صداپیشگی در نقش شخصیت زازو، مشاور شخصیت‌های موفاسا (Mufasa) و سیمبا (Simba)، به توافق رسیده‌اند. با این وجود نه دیزنی و نه اولیور در این خصوص اظهارنظری نکرده‌اند. در انیمیشن اصلی این داستان که در سال ۱۹۹۴ میلادی به روی پرده رفت، رووان آتکینسون (Rowan Atkinson) در نقش زازو صحبت کرد.

اگرچه اولیور بیشتر به خاطر حضور در برنامه‌های تلویزیونی The Daily Show و Last Week Tonight with John Oliver شهره است، اما وی در انیمیشن‌های The Smurfs «اسمورف‌ها» و The Smurfs 2 «اسمورف‌ها ۲» نیز حضور داشته و به صورت مهمان نیز در سریال‌های تلویزیونی Rick and Morty، Bob’s Burgers و The Simpsons نقش داشته است. پیش از این حضور اشخاصی از جمله دونالد گلاور (Donald Glover) در نقش سیمبا، جیمز ارل جونز (James Earl Jones) در نقش موفاسا، ست روگن (Seth Rogen) در نقش پومبا (Pumbaa) و همچنین بیلی ایکنر (Billy Eichner) در نقش تیمون (Timon) در فیلم «شیر شاه» تائید شده بود. از سوی دیگر، از بیانسه (Beyonce) به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر استودیوی «دیزنی» جهت صداپیشگی در نقش شخصیت نالا (Nala) یاد می‌شود؛ اما برنامه‌های کاری شلوغ وی مانع از رسیدن او به این نقش شده است.

فیلم «شیر شاه» از تاریخ جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ (۱۹ جولای ۲۰۱۹) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.