جانی دپ از گزینه‌های مدنظر سازندگان فیلم Face/Off جهت هنرنمایی در آن بوده است

12 July 2017 - 15:00

اخیراً مقاله‌ای مرتبط با سالگرد ۲۰ سالگی فیلم Face/Off «تغییر چهره» اثر جان وو (John Woo) در سطح اینترنت منتشر شده که حاوی نکته‌ای جالب است. بر اساس این مقاله، ابتدا قرار بوده است که جانی دپ (Johnny Depp) به جای جان تراوالتا (John Travolta) مقابل نیکولاس کیج (Nicolas Cage) به ایفای نقش بپردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

دپ پیش از هنرنمایی متفاوت در فیلم‌های Pirates of the Caribbean «دزدان درائی کارائیب» و Alice in Wonderland «آلیس در سرزمین عجایب»، با حضور در فیلم‌هایی از جمله Donnie Brasco «دانی براسکو»، Ed Wood «اد وود» و What’s Eating Gilbert Grape? «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد؟» به یک ستاره در سینمای هالیوود تبدیل شد.

وب‌سایت «شورت‌لیست»، ۲۰ سال پس از اکران فیلم «تغییر چهره» جزئیات جالبی از روند ساخت این اکشن/تریلر منتشر کرده است. وب‌سایت یادشده با مایکل کالاری (Michael Colleary) مصاحبه‌ای داشته که کالاری در آن از افرادی نام برده که قرار بوده است در این فیلم حضور داشته باشند. وی اشاره کرد که تا زمانی که از مارکو برامبیلا (Marco Brambilla) به عنوان کارگردان این فیلم یاد می‌شد، دپ قرار بود که در نقشی که توسط تراوالتا ایفا شد هنرنمایی کند. اما به دلیل سوء تفاهم‌هایی در خصوص طرح این فیلم، این همکاری به سرانجام نرسید. وی در این زمینه تشریح کرد:

حواشی همین زمان، پارامونت سعی داشت تا جانی دپ ۲۷ ساله را به ستاره این فیلم تبدیل کند. استودیو اعلام کرد که آن‌ها تنها در صورتی با حضور نیکولاس کیج – که خواهان حضور در این فیلم بود – موافقت می‌کنند که دپ نقش مقابل وی را برعهده داشته باشد. با این وجود، دپ پس از خواندن فیلمنامه، از حضور در این فیلم امتناع کرد. وی با خواندن عنوان فیلمنامه تصور کرد که این فیلم در زمینه هاکی است. وی زمانی که دانست این فیلم پیرامون هاکی نیست، ناامید شد. او [از پروژه] خارج شد و به دنبال آن برامبیلا نیز خارج شد.

فیلم «تغییر چهره» به کارگردانی جان وو در سال ۱۹۹۷ میلادی به روی پرده رفت و نیکولاس کیج در نقش تروریست و جان تراولتا در نقش مامور دولتی هنرنمایی کردند که در جریان یک موش و گربه بازی مجبور به تغییر چهره‌های خود شدند. با وجود عدم حضور دپ در این فیلم، اما همچنان از «تغییر چهره» به عنوان یکی از فیلم‌های به یاد ماندنی ۲۰ سال پیش یاد می‌شود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.