زن شگفت انگیز ۲ وقایع چه زمانی را نشان می دهد؟

12 July 2017 - 15:34

در حالی که فیلم Wonder Woman به باکس آفیس موفقی دست یافته، بنظر می رسد امکان ساخت سری دوم این فیلم وجود داشته باشد، جایی که وقایع آن در دهه هشتاد رخ می دهند و استیو تروور (Steve Trevor) دوباره به این فیلم بازگردد. فیلم های دنیای دی سی مراقب بوده اند تا از موفقیت خود فاصله نگرفته و بیشتر به سمت ساخت دنباله پیش روند. کارگردان این فیلم، پتی جنکینز (Patty Jenkins) هنوز رسما اعلام نکرده که این فیلم را کارگردانی می کند یا خیر. با سینماگیمفا همراه باشید.
تایم لاین کنونی دنیای سینماتیک دی سی این تصور را بوجود آورده که آیا دنباله فیلم زن شگفت انگیز مابقی (Justice League) خواهد بود یا داستان دوره ای دیگر را بازگو می کند که اصالت دایانا و آغاز بتمن در برابر سوپرمن است. با انتشار اطلاعات جدید بنظر می رسد که این سوال قابل پاسخ است و همراه با معرفی تبهکاران، زن شگفت انگیز ۲ دهه ها قبل تر از اینکه استپن وولف، لیگ عدالت را به چالش بکشد، را نشان خواهد داد.

طبق جزئیات منتشر شده متوجه شدیم که سری دوم زن شگفت انگیز ماجرای تاریخی دیگری است. در این فیلم که وقایع آن در دهه ۸۰  صورت می گیرد، دایانا علیه نیروهای اتحادیه شوروی در روزهای پایانی جنگ سرد می جنگد. تیم تولید این فیلم در دنباله آن نیز حضور داشته و جوف جونز فیلمنامه آن را با جنکینز می نویسد که هنوز در حال مذاکره است.

همانطور که طرفداران از قوه ی تخیلشان برای تصور کردن دنباله این فیلم استفاده می کنند، آخرین جزئیات درباره این فیلم ممکن است کمی خیال همه را راحت کند. گزارشات حاکی از این هستند که کریس پاین (Chris Pine) به این فیلم باز می گردد و دوباره نقش استیو تروور را بازی می کند. سوالی که اینجا مطرح می شود این است که داستان زندگی او در زن شگفت انگیز به چه نتیجه ای می رسد. در کنار ادعاهای انتقادی و تجاری که برای فیلم جنکینز صورت گرفتند، رابطه میان گل گدوت (Gal Gadot) و کریس پاین یکی از جنبه های بسیار ستایش شده ی فیلم بود. از یک طرف ارتباط دایانا و استیو تروور باعث می شود فداکاری او در بخش پایانی فیلم معنی بیشتری پیدا کند. از سوی دیگر، این یک نوع شگرد استودیو است تا هزینه های فیلم را پایین آورد.

خط فکری مشابهی ممکن است به معرفی دایانا به BvS و لیگ عدالت بپردازد. برخی ادعا کرده اند که این تلاشی برای دور نگه داشتن دایانا از نسخه احتمالی زک اسنایدر (Zack Snyder) است (برخلاف نقش او در قالب زن شگفت انگیز ساخته ی جنکینز) و به جنکینز و جونز این امکان را می دهد تا هر داستانی که دوست دارند بگویند. اگر به عقب برگردیم، بنظر می رسد این هوشمندانه ترین حرکتی است که صورت گرفته است. جنکینز توضیح داده که چگونه کارگردان بتمن در برابر سوپرمن ادعا کرده که “زن شگفت انگیز از جامعه انسانی فاصله گرفته” چیزی است که بیشتر طرفداران به آن رسیده اند و این می تواند باعث بوجود آمدن داستان هایی بدین گونه شود که در قرن ۲۰ رخ می دهند.

در حالی که لیگ عدالت داستان فصل بعدی دایانا را همراه با قهرمانان جوان دی سی می گوید، سال های هیجان انگیزی را می بینیم که دایانا تنها ابر قهرمان زمین بود. و در مقایسه با فیلم کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو مارول، زمان این فیلم به جنگ جهانی دوم تغییر پیدا می کند. دایانا هنوز درباره جنگ نظر می دهد و شاهد جنگ سرد خواهیم بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.