کریستوفر نولان سه‌ گانه‌ی بتمن را با کیفیت ۴K منتشر می‌کند

13 July 2017 - 18:02

کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در حال توسعه‌ی سه‌گانه‌ی منحصربه‌فرد خودش یعنی Dark Knight (شوالیه‌ی تاریکی) به نسخه‌ی ۴K است. در حالی که استودیو مارول با ادامه دادن ساخت مجموعه‌ فیلم‌هایش سعی در بدست گرفتن بازار فروش هفتگی و همچنین جلب نظر مثبت منتقدان است، DC نیز در راس دنیای کامیک‌بوک قرار دارد. در این وضعیت سه گانه‌ی محبوب کریستوفر نولان یعنی Dark Knight وارد می‌شود که به عقیده‌ی بسیاری بهترین نمایش سینمایی بتمن تا به‌حال است که در آن بروس وین (Bruce Wayne) یتیم و آسیب دیده به نجات دهنده‌ی گاتهام تبدیل می‌گردد. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

یکی از فیلم‌های برجسته‌ی نولان در سه‌گانه‌اش فیلم The Dark Knight «شوالیه‌ی تاریکی» در سال ۲۰۰۸ بود که یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانانه در طول تاریخ نام‌گذاری شده‌است که در آن کریستین بیل (Christian Bale) نیز به عنوان بتمن ایفای نقش کرده‌است. فیلم Batman Begins «آغاز بتمن» که در سال ۲۰۰۵ اکران شد نیز فیلم قابل ملاحظه‌ای بود. و سرانجام فیلم سال ۲۰۱۲، The Dark Knight Rises «شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد» اگرچه قربانی برخی از واکنش‌های پس از انتشار شد ولی در آن زمان موفقیت بزرگی به شمار می‌رفت.

The Dark Knight و The Dark Knight Rises در قالب دیسک‌هایی ارائه شد و چقدر فوق‌العاده می‌شد اگر این فیلم‌ها را بصورت بلو-ری می‌دیدیم. اما حالا Batman News گزارش کرده‌است که نولان شخصا برنامه‌ی پخش خانگی این فیلم را به صورت ۴K و با استفاده‌ از قابلیت HDR برای هر سه فیلم بتمن‌ تنظیم کرده است. نولان در طی یک مصاحبه‌ی ویدیویی با BadTaste.it این موضوع را آشکار کرد.

نولان به دنبال منتشر کردن دیسک‌های بتمن بصورت ۴K است زیرا این کار به مخاطبان تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد و نزدیک به کیفیت ۶K را ارائه می‌کند. البته وضوح تصویر ۴K همچنان از وضوح ۱۸K خیلی فاصله دارد اما احتمالا خیلی طول می‌کشد تا فرمت‌های نمایش خانگی به این سطح از وضوح برسند.

دقیقا معلوم نیست که چه زمانی این سه‌گانه‌ی بتمن، با کیفیت ۴K در دسترس قرار می‌گیرد (و یا این‌که اصلا فیلم‌ها جداگانه ارائه می‌شوند و یا همگی در یک جعبه یا هر دو) اما در هر صورت هر زمان که این اتفاق بیوفتد، آن‌ها فروش خوبی خواهند داشت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.