بازیگر سریال گاتهام دوست‌دارد در یک فیلم از بتمن بازی کند

14 July 2017 - 11:02

یکی از بازیگران سریال Gotham (گاتهام) گفت دوست دارد در لایو اکشن Batman بازی کند. زمانی که بازیگران نقش‌های خود را در Gotham پذیرفتند، احتمالا از این موضوع آگاه بودند که باید نقش‌های گوناگونی را به تصویر بکشند. تقریبا هر شخصیت اصلی Gotham در یک فیلم قبلی و یا نمایش تلویزیونی بتمن، در چندین نقش بازی کرده‌است. این احتمال وجود دارد از زمانی که این مجموعه شروع شده‌است، بازیگران دیدگاه‌هایی از بازیگران بزرگ گذشته مثل گری اولدمن (Gary Oldman)،مایکل پفیفر (Michelle Pfeiffer) و فرانک گورشین (Frank Gorshin) داشته‌باشند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در فصل سوم گاتهام، از دید بسیاری از هواداران، بازیگران موفق شدند عنصرهای منحصر به فردی را در ایفای نقش خود به نمایش گذارند که لزوما در فیلم گذشته و شخصیت‌های تلویزیونی یافت نمی‌شد. همانطور که اخیرا توسط بازیگران تایید شده‌است، فصل چهارم Gotham قصد دارد تکاملی در شخصیت‌های خود ایجاد کند، از جمله تبدیل بروس وین جوان به بتمن.

در حالی‌که پیش‌بینی این‌که آیا گاتهام پس از فصل ۴ام فصل‌های بیشتری دارد یا خیر، سخت است، یکی از موارد تعجب برانگیز این‌است که شخصیت‌های تکامل یافته‌ای مثل بتمن (Batman)، ریدلر (The Riddler)، جوکر (Joker)، کت ومن (Catwoman)، پنگوئن (The Penguin) و گوردون (Gordon) تا چه زمان در سریال حضور خواهند داشت. اگر ستاره‌ی گاتهام شان پرتوی (Sean Pertwee) در این مورد چیزی برای گفتن داشته باشد، این است که قدم بعدی ساختن یک فیلم واقعی از بتمن با بازیگران حاضر در سریال خواهد بود. در فستیوال اخیر پرنوی در این باره گفت:

چیزی بیش‌ازین من را خوشحال نمی‌کند که در یک فیلم سینمایی از گاتهام بازی کنم. در انتهای  این فصل که دو قسمت آخر را پشت سر هم پخش کردند، تقریبا شبیه یک فیلم سینمایی بود و من دوست دارم بازهم این اتفاق بیوفتد.

بر اساس اصرار DC مبنی بر این‌که مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی باید از هم جدا باشند، ساخت یک فیلم از گاتهام بعید به‌نظر می‌رسد. اگرچه پرتوی در میان بازیگران و هوادارانی که به دنبال ساخت فیلم هستند تنها نیست. اکثر بازیگران گاتهام فیلم‌های متعددی را در رزومه‌ی خود دارند، بنابراین تصور این‌که آن‌ها به جای بازی در یک مجموعه‌ی تلویزیونی، در یک فیلم از آن بازی کنند سخت نیست. با این وجود احتمال ساخت فیلمی از گاتهام همچنان کم است.

شاید به‌جای ساختن یک فیلم سینمایی، بشود فیلمی تلویزیونی از گاتهام ساخته شود و DC هم بتواند DCEU و DCTV را جدا از هم نگه دارد و پرتوی هم به آرزوی سینمایی خودش برسد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.