جورج لندبورگ جونیور از بازیگران فیلم Transformers Bumblebee خواهد بود

14 July 2017 - 13:04

بازیگر فیلم Spider-Man: Homecoming «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه» جورج لندبورگ جونیور (Jorge Lendeborg Jr) آماده‌است تا در یکی دیگر از مجموعه‌های بزرگ یعنی فیلم مستقل Transformers Bumblebee «ترانسفورمرز بامبل‌بی» از کمپانی پارامونت (Pramount) بازی کند. همچنین هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) نیز در این فیلم وارد شده‌است. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه اشید.

بامبل‌بی اولین فیلم از مجموعه‌ی Transformers خواهد بود که پارامونت امید‌وار است بتواند با استفاده از آن یک جهان توسعه‌یافته برای فیلم‌هایشان ایجاد کند. فیلم این تابستان Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) با تنظیم کردن گذشته‌ی برخی از شخصیت‌ها، به Bumblebee کمک زیادی کرد. داستان این مجموعه فیلم جدا از دیگر فیلم‌های Transformers است و در سال‌ ۱۹۸۰ اتفاق می‌افتد و دارای طراحی شخصیت‌های سینمای کلاسیک است.

THR گزارش می‌دهد که جورج لندبورگ جونیور به عنوان یکی از شخصیت‌های انسانی در داستان Bumblebee بازی می‌کند. جزییات دیگر کار هنوز در دسترس نیست. ماهیت شخصیت لندبورگ همچنان مشخص نیست اما آشکارشده‌است که استاینفلد در نقش یک دختر مکانیک ظاهر شده‌است.

لندبورگ در حال تبدیل شدن به یک اسم آشنا در هالیوود است؛ وی در فیلم‌ علمی تخیلی Alita: Battle Angel از جیمز کامرون (James Cameron) بازی کرده‌است و همچنین در Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه) ایفای نقش کرده‌است. او در مجموعه‌های تلویزیونی مثل The Land و کمدی Brigsby Bear بازی کرده است. لندبورگ همچنین در درام سال ۲۰۱۷ در کنار نوح وایل (Noah Wyle) دیده خواهد شد.

تهیه کننده‌ی Transformers آقای لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo Di Bonaventura) خاطر نشان کرد Bumblebee فیلم کوچک‌تری در مقایسه با دیگر فیلم‌های Transformersخواهد بود. او ادامه داد این فیلم بر زندگی بامبل‌بی  بدون حضور آپتیموس پرایم (Optimus Prime) تمرکز دارد و ارتباطات او و استاینفلد را پس از این‌که همدیگر را پیدا کردند نشان می‌دهد. همچنین شخصیت‌های انسانی را نشان می‌دهد که بامبل‌بی از مواجهه با آن‌ها ناراحت می‌شود.

مجموعه‌ فیلم‌های ترانسفورمرز به طور کلی ۱٫۴ میلیارد دلار در داخل کشور و ۴٫۲۴ میلیارد دلار در سرتاسر دنیا بدست آورده است. The Last Knight به تنهایی در باکس‌ آفیس ۱۱۹ میلیون دلار و ۴۹۶ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشته‌‎است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.