کلینت ایستوود از قهرمانان واقعی در فیلم جدید خود بهره خواهد برد

14 July 2017 - 22:00

کلینت ایستوود (Clint Eastwood) کارگردان فیلم The 15:17 To Paris «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس» از سه قهرمان واقعی که در حادثه تروریستی‌ای که مضمون اصلی این فیلم نیز می‌باشد، جهت بازی در نقش‌های خودشان بهره خواهد برد. در چند سال اخیر ایستوود با ساخت دو فیلم American Sniper «اسنایپر آمریکایی» محصول سال ۲۰۱۴ میلادی و Sully «سالی» محصول سال ۲۰۱۶ به سمت فیلمسازی بر اساس اتفاقات واقعی روی آورده است و «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس» جدیدترین پروژه وی بر اساس رویدادی واقعی خواهد بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

ماه آوریل گذشته بود که این کارگردان و تهیه‌کننده برنده جایزه اسکار برای ساخت فیلم «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس»، اقتباس سینمائی کتاب The 15:17 to Paris: The True Story of a Terrorist، که به حمله تروریستی سال ۲۰۱۵ میلادی که در قطار شکل آمستردام به پاریس شکل گرفت، به توافق رسید. در طی این حمله، سه سرباز و قهرمان آمریکایی توانستند تروریست مسلح به سلاح AK-47 را از پای درآورند و جان بیش از ۵۰۰ مسافر را حفظ کنند.

بر اساس گزارش THR، سه قهرمان پیشتر اشاره شده در جریان این حادثه تروریستی اسپنسر استون (Spencer Stone) –که مدیریت این دفاع را برعهده داشته است-، آلک اسکارلیتوس (Alek Skarlatos) و دوستشان آنتونی سدلر (Anthony Sadler) هستند که بنابر عقیده ایستوود، بهترین گزینه برای ایفای نقش‌های خودشان در این فیلم نیز می‌باشند.

در ادامه این گزارش آمده است که افرادی از جمله جنا فیسچر (Jenna Fischer) و جودی گریر (Judy Greer) برای بازی در نقش‌های کمکی درام «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس» انتخاب شده‌اند. همچنین قرار است که اشخاصی از جمله پل-میکل ویلیامز (Paul-Mikél Williams)، مکس ووتین Max Ivutin، برایس قیصر (Bryce Gheisar)، کول اچینبرگر (Cole Eichenberger) و ویلیام جنینگز (William Jennings) نسخه‌های جوانتر استون، اسکارلیتوس و سدلر را به تصویر بکشند.

استفاده از افراد واقعی جهت ایفای نقش‌های خودشان در سینمای هالیوود، امری نادر است اما هستند کارگردانی که از این شیوه در فیلم‌های خود بهره برده‌اند. بر اساس گزارشات منتشر شده، فرآیند ساخت فیلم «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس» از پائیز سال جاری میلادی آغاز خواهد شد اما همچنان تاریخ اکران مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.