فیلم برداری فیلم Rampage به پایان رسید

15 July 2017 - 15:12

آخرین اخبار درباره فیلم جدید داین جانسون (Dwayne Johnson) بدین صورت است که کار فیلم برداری Rampage که براساس بازی ویدوئویی با همین نام است به پایان رسیده است. این بازی پر فروش کار خود را از سال ۱۹۸۶ آغاز کرد و حالا فیلم جدید آن به کارگردانی برد پیتون (Brad Peyton) ساخته شده که جانسون یکی از بازیگران اصلی آن است که در نقش داویس اوکوی که انسان شناس و مدیر واحد راوانا است، ظاهر می شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

همراه با حضور نقش های فرعی مانند جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) و ناومی هریس (Naomie Harris)، Rampage صحنه های اکشن زیادی دارد که در آن ها جانسون به رقابت با بازیگر بسیار قدرتمندی مانند تام کروز می پردازد. پیتون و جانسون با فیلم San Andreas در سال ۲۰۱۵ قبلا مخاطبین را شگفت انگیز کرده اند و بدون شک فیلم جدیدشان مخاطبین زیادی را راهی سینماها خواهد کرد.

با اتمام کار فیلم برداری این فیلم، عوامل پس از تولید وارد عمل شده و حیوانات عظیم الجثه ای که جهش یافته اند را زنده می کنند. طبق پست منتشر شده در صفحه ی اینستاگرام جانسون کار فیلم برداری Rampage رسما به پایان رسیده است. او با انتشار تصویری از خود و ناومی هریس در پشت صحنه فیلم این خبر را منتشر کرد. جانسون از بازی هریس تعریف و تمجید کرده و اعلام کرده که تولید این فیلم رسما به پایان رسیده است.

گویا جانسون بیشتر راضی به حضور بیش از چند حیوان تغییریافته است. اگر پیتون موفق شود فرنچایز این بازی کامپیوتری را احیا کند، قطعا به موفقیت بزرگی در باکس آفیس دست می یابد. از آنجایی که امسال Baywatch خیلی با استقبال مواجه نشد، جانسون امیدوار است فیلمش وقتی آوریل ۲۰۱۸ اکران می شود، در صدر جدول فروش قرار گیرد.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.