بلیک لایولی در فیلم جاسوسی هیجان‌انگیزی نقش آفرینی می‌کند

16 July 2017 - 09:00

بلیک لایولی (Blake Lively) نقش اول فیلم اقتباسی، The Rhythm Section است. سازندگان این فیلم، IM Global و EON Productions سازندگان موفق فیلم‌های جیمز باند بوده‌اند و قرار است این بازیگر ۲۹ ساله ستاره‌ی فیلم جدیدشان باشد. کمپانی اول قرار است بودجه این فیلم را تامین کند درحالی‌ که کمپانی دوم که سازنده‌ی هشت سری از مجموعه فیلم‌های باند است، تولید کننده ی این فیلم خواهد بود و کار فیلم برداری این پروژه امسال پاییز آغاز خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Rhythm Section اولین فیلم از مجموعه کتاب‌های چهار قسمتی Stephanie Patrick است که مارک برنل (Mark Burnell) آن ها را نوشته است. داستان این مجموعه کتاب‌ها درباره‌ی قهرمانی با نام استفانی پاتریک است که کل خانواده‌اش در جریان یک حادثه هواپیمایی جان خود را از دست داده‌اند، هواپیمایی که او هم قرار بود در آن باشد. استفانی با پیدا کردن اطلاعات بیشتر، متوجه می‌شود که این حادثه کاملا عمدی بوده است. سپس او شروع به جاسوسی می‌کند تا حقیقت را برملا کند و انتقام مرگ خانواده‌اش را از مسئولان این اتفاق بگیرد.

خبر ساخت این فیلم را مایکل جی. ویلسون (Michael G. Wilson) و باربارا بروکلی (Barbara Broccoli)، تهیه کنندگان کمپانی EON Productions از طریق سایت خبری Variety اعلام کردند:

خیلی خوشحالیم که می‌توانیم فیلم رمان مارک برنل، The Rhythm Section، را با شریک کاری‌مان بسازیم. کار کردن با تیم کارگردانی با استعداد رید مورانو (Reed Morano) و بازیگری که برای بازی در نقش قهرمانان داستان‌ها بسیار موفق و قدرتمند است مایه افتخار است.

درحالی‌که یکی از موسسان IM Global، استوارت فورد (Stuart Ford) که تهیه کننده نیز است به گرگ شاپیرو (Greg Shapiro) و مارک برنل پیوسته، شادی و هیجان خود را با گفتن این عبارات این‌گونه نشان می‌دهد:

در رمان استفانی پاتریک، مارک قهرمان زن منحصر به فردی را خلق کرده که خیلی از کلیشه‌های سینماتیکی که زنان نقش اول آن‌ها هستند را زیر سؤال می‌برد. ساخت فیلم چنین داستان مهیجِ تازه، واقعی و بین‌المللی توسط کمپانی EON Productions، رید و بلیک تجربه جالبی برای همگی ما در کمپانی IM Global است.

مورانو، کارگردان این فیلم، رزومه کاری فوق‌العاده موفقی دارد و تجربه کارگردانی فیلم‌هایی همچون مجموعه هفت قسمتی Hulu و The Handmaid’s Tale را در کارنامه خود دارد. او همچنین عضو گروه فیلم سازان مسئول آلبوم تصویری بیانسه، Lemonade، است که بسیاری از منتقدین آن را تحسین کردند. او نویسنده‌ی درام علمی تخیلی I Think We’re Alone Now نیز بوده است.

از طرف دیگر، لایولی اخیراً در فیلم The Shallows (2016) و فیلم وودی آلن، Cafe Society ظاهر شده است. آلبوم The Gossip Girl نیز باعث شده تا بلیک نقشی در فیلم اقتباسی CBS با نام The Husband’s Secret قبل از خبر حضور او در فیلم The Rhythm Section داشته باشد.

منبع: screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.