نسخه بلوری Guardians of the Galaxy 2 قسمت‌‌های حذف شده را نیز به نمایش می‌گذارد

15 July 2017 - 17:32

استودیو مارول تاریخ و جزییات انتشار فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 بر روی سینما‌های خانگی را اعلام نمود. این فیلم توانست بسیاری از فیلم‌های تابستانی را با عرضه‌اش به زانو در بیاورد و فروش بسیار خوبی را برای MCU به ارمغان بیا‌ورد (فروشی معادل ۸۵۸ میلیون دلار). اگرچه نقد‌های این فیلم به آن خوبی که انتظار می‌رفت نبود اما بسیاری بر این عقیده هستند که  Guardians 2 فیلمی آشنا و دوست‌ داشتنی از این فرانچایز است. که با تاثیرگذاری ویژگی شوخ طبعی این کارگردان(James Gunn) آمیخته شده است. بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتطر هستند تا Baby Groot و گروهش رو به خانه‌هایشان ببردند.

ماه گذشته حرف‌هایی در خصوص اینکه نسخه بلوری این فیلم اواخر آگوست عرضه می‌شود، شنیده می‌شد، آن گزارش‌ها درست از آب در‌ آمدند. مارول تریلری را به نمایش گذاشت که در آن خبر از انتشار نسخه دیجیتالی این فیلم در ۸ آگوست و نیز انتشار نسخه فیزیکی این فیلم دو هفته بعد از نسخه دیجیتالی آن یعنی در تاریخ ۲۲ آگوست را گویا بود.

این ویدیو  قسمت‌‌های مختلفی را شامل می‌شود که تحت عنوان bonus در دیسک وجود دارند. همچنین قسمت‌هایی از این فیلم که نتوانستند آن کیفیتی که باید یا شاید رو داشته باشند و سانسور شده بودند در این نسخه به نمایش گذاشته می‌شوند. همان‌طور که ما به تازگی مطلع شدیم نسخه بلوری فیلم نیز شامل یک موزیک ویدیو از Gunn ( کارگردان فیلم) است که برای آهنگ Inferno است که در آن ویدیو فقط و فقط David Hasselhoff حضور دارد.

این که در تریلر نسخه بلوری فیلم به واژه بیشتر اشاره شد، سوال پیش می‌آید که منظور از بیشتر چه می‌تواند باشد. اگر خلاصه‌ای از ویژگی‌های شخصیت‌های اصلی فیلم و امسال این ها باشد جای هیچ بحث و سوالی ندارد. طرفداران امیدوار هستند که به چشم‌اندازی از آینده محصولات مارول بپردازند.

در هر صورت، مخاطبان قادر بودند که تابستان امسال را با Guardians آغاز کنند و نیز اکنون باید تابستان را با همین فیلم به پایان برسانند. امسال فیلم‌های به نامی بودند که نا‌امید کننده ظاهر شدند اما این فیلم یکی از موفقیت‌های امسال بود، و احتمالا علاقه و اشتیاق زیادی هم برای دیدن نسخه خانگی این فیلم وجود خواهد داشت. به اضافه اینکه Guardians 2  اولین فیلمی است که Disney-era و  MCU آن را با کیفیت K۴ روانه بازار خواهند کرد.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.