مارک روفالو: تریلر جدید Thor 3 در راه است!

16 July 2017 - 13:00

طبق گفته‌ی مارک روفالو (Mark Ruffalo)، تریلر کامل برای Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» آماده است و باید به‌زودی پخش شود. با اکران Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»  مارول تقریبا اولین سالی را سپری می‌کند که سه فیلمش در یک‌سال اکران می‌شوند. در ابتدا Guardians of the Galaxy2 «نگهبانان کهکشان ۲» و سپس Spider-Man: Homecoming؛ اما برای هواداران دنیای سینماتیک مارول یا MCU ، پاییز امسال، آخرین فیلم نیز اکران می‌شود. به لطف تیزر پخش شده از فیلم، ما از کلیت Thor 3 چیزهایی می‌دانیم. البته هنوز اطلاعات زیادی از داستان و شخصیت‌های فیلم، مشخص نیست. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در نمایشگاه D23 که همین هفته برگزار می‌شود و همچنین کامیک-کان سن دیگو که بزودی آغاز به کار می‌کند، اطلاعات بیشتری از Thor: Ragnarok منتشر خواهد شد. با توجه به این‌که فیلم در ماه نوامبر (۳ نوامبر) اکران می‌شود، این ماه بهترین زمان برای پخش تریلر کامل آن است. البته ممکن است مارول به دلایلی پخش این تریلر را به تعویق بیندازد تا تریلر شانس این‌را داشته باشد، که به اندازه‌ی کافی بدرخشد.

مارک روفالو توییتی منتشر کرده است که مدعی است تریلر جدید برای Thor: Ragnarok را دیده است. این به آن معنا نیست که تریلر کامل شده است اما احتمالا به انتشار قریب الوقوع آن اشاره می‌کند.

امروز تریلر جدید Thor 3 را دیدم. شگفت‌انگیز بود. حدس بزنید چه کسی در نبرد بین ثور و هالک پیروز می‌شود؟ بنظر کمی سردرگم می‌شوید. خواهید دید.

درحالی که تریلر Thor 3 در آخر همین ماه می‌تواند پخش شود، کامیک-کان بنظر می‌رسد به Homecoming  وقت بیش‌تری برای نفس کشیدن خواهد داد. البته آن‌طور که پیداست ما صحنه‌های نبرد زیادی بین هالک و ثور در فیلم خواهیم‌ دید. مورد دیگری که اخیرا از آن با خبر شده‌ایم، این است که شخصیت کامیک Surtor در فیلم ظاهر خواهد شد. در حالی که در اولین تیزر به او اشاره شد، طرفداران مشتاق هستند تا شخصیت او را در فیلم ببینند. همچنین ما می‌توانیم یک سرنخ دیگر از آخرین سنگ بینهایت (Infinity Stone) در فیلم بیابیم.

با آمدن Thor 3 متوجه می‌شویم که فیلم مستقیما به Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد بینهایت» متصل است. با این حال از تریلر جدید انتظار داریم زودتر برسد و به‌ما بهترین نگاه را از Thor: Ragnarok بدهد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.