داستان شگفت‌‌انگیزان ۲ بلافاصله پس از پایان نسخه‌ی اول شروع خواهد شد

16 July 2017 - 12:38

طرفداران فیلم شگفت‌ انگیزان سال ۲۰۱۸ می‌توانند پس از ۱۴ سال انتظار دنباله انیمشین مورد علاقه‌شان را ببینند. در صحبت‌های IGN با رییس کمپانی پیکسار (John Lasseter)، او تایید کرد که  شروع قسمت دوم انیمیشن شگفت‌ انگیزان دقیقا ادامه‌ رویدادی است که در پایان شگفت‌ انگیزان ۱ رخ داد.

انیمشین دقیقا بعد از پایان قسمت اول شروع می‌شود، Lasseter طی مصاحبه‌ای در D23 Expo با لحنی طنزآمیز گفت که هنوز یک دقیقه فقط گذشته. او در ادامه اضافه کرد که این فیلم با ورود Underminer و یک قطعه بزرگ قدیمی آغاز می‌شود. شما می‌دانید که در پایان قسمت اول انیمیشن او از زیرزمین به بالا آمد و خانواده شگفت‌ انگیزان را دیدیم که با لباس‌های ابر قهرمانانه شان ظاهر شدند، اینجا جایی است که دنباله فیلم آغاز می‌شود.

Brad Bird مجددا خودش نویسندگی و کارگردانی این قسمت از داستان شگفت‌انگیزان را بر عهده دارد که Lasseter (رییس پیکسار) از آن به عنوان داستانی ویژه یاد کرد.

یکی از نکات منحصر به فرد درباره‌ی انیمیشن شگفت‌ انگیزان این است که داستان یک خانواده ابر‌قهرمان را روایت می‌کند. او می‌گوید این داستان در ادامه همان موضوع پیشین است. ما واقعا عاشق این هستیم که به زندگی خودمان و این که در دور و برمان چه می‌گذرد نگاهی بیندازیم و مضامینی را بیابیم که می‌دانیم مخاطبانمان با آنها آشنایی دارند.

منبع:IGN

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.