مارک روفالو اذعان کرد: MCU فیلم مستقل از هالک نخواهد ساخت

16 July 2017 - 15:00

مارک روفالو (Mark Ruffalo) هر گونه امید باقی مانده به این‌که دنیای سینماتیک مارول (MCU) یک فیلم مستقل از هالک بسازد را ناامید کرد. درحالی که MCU یک فیلم انفرادی از هالک با بازی ادوارد نورتون (Edward Norton) به نام «هالک شگفت انگیز»  ساخته‌است، هواداران امید داشتند از زمانی که مارک روفالو در این نقش بازی می‌کند، یک فیلم مستقل از هالک ببینند. از وقتی که روفالو پنج سال پیش در The Avengers آغاز به کار کرده است، پیشرفت‌هایی در این زمینه صورت گرفته است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هر برنامه‌ای از مارول که احتمال می‌رفت مربوط به یک فیلم انفرادی از هالک باشد، منتهی به Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» شد که در آن هالک در کنار ثور، ستاره‌ی فیلم خواهد بود. با وجود این‌که هالک اکنون مورد توجه هواداران است، اما در آینده فیلم انفرادی نخواهد داشت.

در پانل لایو-اکشن مارول، در نمایشگاه D23، مارک روفالو از صحنه خارج شد تا با خبرنگاران صحبت کند. Variety از او در مورد این‌که آیا شانس این‌را دارد تا به تنهایی در فیلم خودش بازی کند پرسید و روفالو گفت این اتفاق هرگز نخواهد افتاد. وی اظهارکرد:

من می‌خواهم امروز یک چیز را  روشن کنم. این‌که فیلم مستقل هالک هرگز ساخته نخواهد شد. زیرا Universal حقوقی برای فیلم مستقل هالک خواهد داشت و به دلایلی آن‌ها نمی‌دانند چگونه با مارول به درستی کار کنند و آن‌ها نمی‌خواهند پول دربیاورند.

مارول هرگز اشاره نکرده است که فیلم دیگری از هالک ساخته می‌شود اما مرتبا گفته است این چیزی است که مورد بحث قرار گرفته شده است. با این وجود به نظر می‌رسد که این بحث‌ها ادامه نخواهند یافت. واکنش روفالو با توجه به این‌که Universal را مقصر این موضوع می‌داند، بیشتر احساسی بوده‌است. پتانسیل ساخت یک فیلم انفرادی برای هالک می‌تواند نتیجه‌ای مشابه قرارداد سونی در Spider-Man: Homecoming «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه» را داشته باشد (در این فیلم مارول بیش‌تر کارها را انجام داد ولی سونی پاداش‌هارا جمع کرد). معامله‌ی بین سونی و مارول برای هر دو طرف عجیب بود. همچنین دانستن دلیل این‌که چرا Universal همکاری نمی‌کند بیش‌تر گیج‌کننده است.

با توجه به این‌که هالک شانس داشتن فیلم مستقل در آینده را ندارد، او باید به‌عنوان نقش‌های مکمل در فیلم‌‌های بزرگ دیگر ادامه کار دهد. اکنون او به دنبال حضور در Avengers: Infinity War و در ادامه، فیلم بعدی بدون عنوان Avengers است (فیلم چهارم). او در قسمت چهارم فیلم Avengers همراه با فیلم های دیگری مانند Guardians of the Galaxy 3 ،دنباله‌ی Spider-Man، یک فیلم مستقل از Black Widow یا فیلمی مشابه این‌ها به صحنه باز خواهد گشت. به هر حال مارول بر روی افزایش محبوبیت هالک سرمایه گذاری می‌کند؛ چه با کمک Universal و چه بدون کمک آن.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.