مراحل فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War به اتمام رسید

16 July 2017 - 15:00

جو و آنتونی روسو (Joe & Anthony Russo) کارگردانان فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» رسماً از اتمام مراحل فیلمبرداری این فیلم خبر دادند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

برادران روسو با ساخت فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» وارد جهان سینمائی مارول شدند و پس از آن نیز توانستند با به روی پرده بردن فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» جای پای خود را در این جهان سینمائی مستحکم کنند؛ این فیلم توانست با بازخورد مثبت منتقدان و بینندگان همراه گردد و به موجب همین امر، استودیوی «مارول» سکان هدایت دو دنباله جدید سری Avengers «انتقامجویان» را به آن‌ها واگذار کرد. برادران روسو از ابتدای سال جاری میلادی فیلمبرداری «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» را آغاز کردند و هم‌اینک مطلع شدیم که مراحل فیلمبرداری این پروژه به اتمام رسیده است. اگرچه گفتنی است که هنوز بخش‌هایی از صحنه‌های این فیلم باقی مانده است، اما فیلمبرداری کلی این پروژه به پایان رسیده است.

حساب کاربری منتسب به برادران روسو با انتشار تصویری از این دو کارگردان در استودیوی پاین‌وود آتلانتا خبر از اتمام مراحل فیلمبرداری فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» داد. طبق گزارش «اُمگا آندرگراند»، بر اساس برنامه‌ریزی‌های استودیوی «مارول» مراحل فیلمبرداری فیلم مورد بحث باید تا پایان روز جمعه ۲۳ تیر ماه (۱۴ جولای) به پایان می‌رسیده است. تصویر مورد اشاره را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

اگرچه استودیوهای «مارول» و «دیزنی» حضوری چشمگیر در رویداد D23 خواهند داشت، اما نباید منتظر تریلر یا تیزری از فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» در این نمایشگاه باشیم. فیلم مورد انتظار «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» از تاریخ جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۴ می ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های نقره‌ای سینماها خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.