تیزر فیلم Mary Poppins Returns منتشر شد

16 July 2017 - 16:00

امیلی بلانت (Emily Blunt) سعی کرده بازی خود در نقش پرستار بچه ی معروف فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز برمی گردد) را تا جایی که امکان پذیر است از بازی جولی اندروز (Julie Andrews)به شیوه ای کاملا خاص متفاوت کند. تنها چند فیلم هستند که متعلق به دنیای مارول و لوکاس فیلم نیستند و بعد از چند سال اکران می شوند و انتظار می رود فیلم Mary Poppins Returns  یکی از آن ها باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

تنها چند فیلم لایو-اکشن دیزنی، دوست داشتنی و خاطره انگیز هستند و یکی از این فیلم ها نسخه اصلی سال ۱۹۶۴ است. این فیلم موزیکال-کلاسیکی است که نه تنها نامزد دریافت بهترین فیلم اسکار در همان سال شد بلکه تحسین منتقدین را نیز برانگیخت و جایزه بهترین بازیگر زن را برای جولی اندروز به ارمغان آورد که مخاطبین آن زمان را با بازی فوق العاده اش در نقش پرستار بچه ی عجیب و غریب به شدت تحت تاثیر قرار داد.

حالا بعد از پنجاه سال، دیزنی به دنبال احیای این شخصیت دوست داشتنی است تا یکبار دیگر او را با فیلم Mary Poppins Returns به پرده نقره ای بازگرداند، ولی اینبار امیلی بلانت در نقش این پرستار منحصر به فرد ظاهر می شود و جای اندروز را می گیرد. طبق گفته ی بلانت، او از همان ابتدا می دانست که تنها راه بازی در نقش مری پاپینز به شیوه ی خاص خودش این است که از کار اندروز فاصله بگیرد.

این بازیگر درباره آماده شدنش برای این نقش صحبت کرده درحالی که در  D23 Expo  گفت که سعی کرده خودش را به این نقش نزدیک کند اما بعد از تماشای ۱۵ دقیقه از نسخه اصلی این فیلم، بی خیال منحصر به فرد کردن مری پاپینز شده است. دیزنی برای اینکه اطلاعات مختصری پیرامون این فیلم در اختیار علاقمندان قرار دهد، خلاصه ای از آن را در طول این مراسم پخش کرد که در آن پاپینز را کنار بچه ها می بینیم که در حال رقص و بازی کردن هستند. برای طرفداران فیلم اصلی، استفاده از انیمیشن ترکیبی با لایو-اکشن، همراه با آواز خوانی پاپینز با گروهی از پرندگان انیمیشنی صورت گرفته است. می توانید تصویر این تیزر را در قسمت زیر مشاهده کنید:

برخلاف چیزی که ممکن است خیلی از طرفداران درباره فیلم برگشت مری پاپینز فکر کرده باشند، این فیلم بازسازی فرنچایز نیست و دنباله مستقیمی از نسخه اصلی است. بعد از گذشت ۲۵ سال از وقایع فیلم اول، این فیلم زندگی این پرستار را  نشان می دهد، وقتی در طول دوره افسردگی شدید به لندن بازمی گردد تا به بزرگ کردن کودکان بانکس، جین و مایکل که به تازگی مادرشان را از دست داده اند، کمک کند. با کمک مری پاپینز، خانواده بانکس دوباره شادی را پیدا کرده و یکبار دیگر علی رغم تمام سختی هایی که کشیده اند خوشحال می شوند.

کمپانی دیزنی و کارگردان این فیلم، راب مارشال (Rob Marshall) سعی کرده اند عوامل و بازیگران خوبی را برای این پروژه بکار بگیرند. علاوه بر بلانت که نقش پاپینز را بازی می کند، لین-مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda)، مریل استریپ (Meryl Streep)، انجلا لنزبری (Angela Lansbury)، کالین فرث (Colin Firth)، جولی والترز (Julie Walters)، دیک ون دایک (Dick Van Dyke) نیز در این فیلم بازی خواهند کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.