شرحی از تریلر منتشر نشده‌ Avengers: Infinity Wars

17 July 2017 - 12:00

استودیو مارول هیچ تریلری از Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد بینهایت» پخش نخواهد کرد، آن‌ها فقط در نمایشگاه D23 یک نمایش داشتند. اما این توصیفات مشخص شده از تریلر، به نظر حماسی و عالی می‌آیند. Infinity War نقطه‌ی اوج دنیای سینمایی مارول است که ده سال است دارد ساخته می‌شود. همچنین فیلم بدون عنوان Avengers 4 هم، پس از آن، دنبال می‌شود و هنوز مشخص نیست مخاطبان دقیقا چه خواهند دید. تمام چیزی که می‌دانیم این است که تانوس (Thanos)/ جاش برولین (Josh Brolin)، در نهایت قصد دارد جهان را از محافظان قدرت‌مندش پاک کند. البته فقط انتقام جویان نیستند، بلکه نگهبانان کهکشان نیز حضور دارند همچنین بسیاری از قهرمانان غیر انتقام جوی دیگر. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

تولید از ابتدای سال شروع شد  و احتمالا، اخیرا کار در آتلانتا متوقف شده است و برادران روسو (Joe and Anthony Russo) کار بر روی Avengers 4 را پیش روی خود دارند. ما در پانل لایو اکشن نمایشگاه D23 فعالانه عمل کردیم و توانستیم اولین تریلر برای Infinity War را ببینیم. این تریلر توسط جو (Joe) معرفی شد و پس از یک خلاصه‌ی کوتاه از دنیای سینمایی مارول (MCU) تریلر به شرح زیر دنبال شد:

تریلر با ثور که به فضا پرتاب شده و زخمی شده‌است شروع می‌شود. نگهبانان کهکشان که در حال پرواز در فضا در میلانو (Milano) هستند به او ضربه می‌زنند. او به شیشه‌ی جلو پنجره گیر کرده است و موشک با استفاده از برف پاک کن شیشه جلو او را بیدار می‌کند. و می‌گوید: شما کی هستید. همچنین شامل صحنه‌هایی از مرد عنکبوتی روی یک اتوبوس. مردآهنی (Iron Man) که با نگهبانان کهکشان کار می‌کند. تانوس (Thanos) که به جنگ با انتقام جویان می‌رسد. مرد عنکبوتی که لباس جدیدش در انتهای Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را به نمایش می‌گذارد. یک صحنه از پیتر که ماسک خود را برداشته و به استارک می‌گوید: “متاسفم”. تانوس با دکتر استرنج (Doctor Strange)، استار لورد (Star Lord) و  مرد آهنی می‌جنگد. همچنین کاپتان آمریکا را در لباس جدیدش و با ریش نشان می‌دهد. تانوس قطعه‌ای از ماه را به زمین می‌کشد تا به سمت لوگوی Avengers پرتاب کند.

خارج از این توضیحات، تصاویر سریعی هم از اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) در نبرد، پلنگ سیاه (Black Panther) در واکاندا و تخریب‌های بسیار عظیم، نشان داده شد. روی هم رفته صحنه‌های شگفت‌انگیزی پخش شد که دلیلی بر این است که چرا Infinity War (نبرد بینهایت) اینقدر عظیم است. مارول بیشتر بازیگران را به نمایشگاه آورده بود تا این تیزر را معرفی کند و تقریبا همه‌ی آن‌ها در فیلم برجسته شدند و این یک اختتامیه‌ی ویژه برای نمایشگاه D23 بود.

متاسفانه برای همه‌ی کسانی که نتوانستند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، این توضیحات باید ارائه شوند. اخیرا کیوین فیج (Kevin Feige) گفته‌است اولین تریلر برای این‌که در دسترس همگان قرار گیرد، تا آخر امسال منتشر می‌شود. درست زمانی که Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) اکران می‌گردد. با این وجود اکثر طرفداران باید تا آن زمان صبر کنند تا تریلر را مشاهده کنند و واکنش‌ها پس از مشاهده می‌تواند گویای این باشد که فیلم ناامید کننده نیست.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.