تصاویر اولیه از شگفت انگیزان ۲ خبر از ۲۵ ابرقهرمان می‌دهد

16 July 2017 - 23:02

خبر ساخت ادامه‌ای بر انیمیشن شگفت انگیزان توسط Brad Bird یکی از مهم‌ترین خبر‌های پیکسار در این سال‌های اخیر بود. طرفداران این مجموعه برای سال‌ها منتظر خبری از شگفت انگیزان ۲ بودند، و بسیاری بی‌صبرانه منتظر تابستان سال آینده هستند تا این انیمیشن اکران شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در D23 Expo امسال، دیزنی اجازه آشکار شدن اطلاعاتی جزئی از این دنباله که توسط پیکسار ساخته می‌شود را داد. در میان این اطلاعات جدید که در expo به نمایش گذاشته شد، نگاهی کلی به قهرمانان این انیمیشن شد که شامل تعداد قابل توجهی چهره جدید بود.

جان لستر (John Lasseter) اعلام کرده بود که قسمت دوم انیمیشن شگفت انگیزان دقیقا بعد از پایان قسمت اول آغاز خواهد شد، یعنی با مبارزه علیه Underminer که پایان قسمت اول این انیمیشن بود. Bird تایید کرد که تعدادی قهرمان جدید به این فیلم خواهند پیوست که قدرتی فوق‌العاده دارند و در مقابل شگفت انگیزان خواهند ایستاد. آن‌ها شروع به نمایش گذاشتن بخش‌هایی آزمایشی از انیمیشن کردند که کاراکتر‌های مختلفی را نشان می‌داد و واقعا هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. مدیر بخش ویراستاری وب‌‌سایت Fandango در آن جمعیت حضور داشت و درباره‌ی آن توییتی نوشت که در زیر مشاهده می‌کنید.

فعلا مشخص نیست که چه مقدار از فیلم مربوط به این قهرمانان خواهد بود، اگرچه به نظر می‌رسد که حداقل تعدادی از این قهرمانان از چهره‌های اصلی این دنباله خواهند بود، حتی ممکن است که تعدادی از این قهرمانان رقیب‌های شگفت انگیزان باشند، یک قدرت جدید که در تلاش برای جایگزین کردن خود به جای شگفت انگیزان است تا افتخار را از آن خود کند، صرف نظر از اینکه این‌طور به نظر می‌رسد که این ابرقهرمانان همگی از لونه خود بیرون آمدند و به دنباله انیمیشن شگفت انگیزان خواهند پیوست.

اگر آن‌ها در جبهه مقابل شگفت‌ انگیزان قرار بگیرند قطعا می‌تواند به معنای شروعی جذاب بر پایان قسمت اول انیمیشن باشد، قهرمانی سرحال که تبدیل به یک آدم شرور می‌شود، این روند می‌تواند به شگفت انگیزان ۲ این امکان را بدهد که به رقابت دو گروه از قهرمانان که با یکدیگر اختلاف دارند بپردازد. حتی ممکن است این انیمیشن روندی مشابه داستان‌های کامیک‌ اکشن-کلاسیک What’s So Funny About Truth, Justice & the American Way را پی بگیرد، اما با تیمی مخرب‌تر که حاضر به کنار آمدن با آقای شگفت‌ انگیز و خانواده او نیستند.

اگر چه در حال حاضر دانسته‌های ما درباره‌ی نقشی که این قهرمانان ایفا خواهند کرد چندان چیزی بیش‌تر حدس و گمان نیست اما انتظار می‌رود که دست کم برخی از آنان در عرصه تبلیغاتی این فیلم که در سال آینده ارائه خواهد شد حضور جدی داشته باشند . آیا همین‌طور که به‌نظر می‌رسد این قهرمانان در نقش قهرمان ظاهر می‌شوند یا در نقش ابرقهرمانانی که در مقابل شگفت‌ انگیزان خواهند ایستاد؟ سال آینده خواهیم فهمید.

منبع:Screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.