جودی ویتاکر رسما بعنوان دکتر جدید معرفی شد

17 July 2017 - 00:00

جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) بازیگر فیلم Broadchurch بعنوان سیزدهمین دکتر رسما تایید شد. پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) اعلام کرد که او ژانویه ۲۰۱۷ از سریال Doctor Who جدا می شود و از آن زمان به بعد همه نگران این مسئله بودند که چه کسی قرار است جای او را بگیرد، دکتر جدید چند ساله است، ملیت و جنسیت او چیست. این خبر فورا بعد از قسمت آخر Wimbledon Men از شبکه بی بی سی وان اعلام شد. با جدایی کاپالدی از این سریال، استفن موفات (Steven Moffat) نیز از کارگردانی این سریال انصراف داد تا نویسنده Doctor Who و کارگردان Broadchurch، کریس کیبنال (Chris Chibnall) جای او را بگیرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بنظر می رسد کیبنال اولین کارگردانی است که سنت شکنی کرده و تصمیم گرفته یک زن را در نقش Doctor Who به بازی بگیرد. این تصمیم بدون شک عده ای را خوشحال و عده ای را ناراحت کرده است. چیزی که در اینجا بیشتر از همه چیز اهمیت دارد این است که کیبنال شخصی را برای بازی این نقش انتخاب کرده که او را مناسب ترین گزینه می داند. این دکتر زن، احتمالات جدید و هیجان انگیزی را رقم می زند که باعث می شود جوک های زیادی درباره تغییر جنسیت او ساخته شوند. در واقع، اشاره کوچکی به این تغییر جنسیت در قسمت آخر فصل ۱۰ این سریال شد.

ویتاکر قبلا با کیبنال همکاری داشته و نقش مادر غمگینی را در فیلم Broadchurch بازی کرده است. او ثابت کرده که بازیگر قدرتمند و توانایی است و قطعا بازی احساسی و قوی از خود به نمایش خواهد گذاشت. استعداد او در کمدی، بُعدی که همیشه بخش درونی شخصیت دکتر است، خیلی در کار قبلی او نمایان نشد اما قطعا کیبنال از این توانایی او در این سریال نهایت استفاده را خواهد کرد.

ویتاکر را کریستمس امسال روی آنتن تلوزیون خواهیم دید. همچنین شایعه شده که جنا کولمن (Jenna Coleman) نقش کوتاهی در قالب کلارا اسوالد در کریستمس خواهد داشت. انتظار می رود پیرل مک کی (Pearl Mackie) و مت لوکاس (Matt Lucas) نیز در نقش های بیل و ناردول برای خداحافظی به این سریال برگردند. با اینکه آینده مک کی بعنوان همراه دکتر هنوز رسما مشخص نشده، بنظر می رسد شایعات درست باشند و او برنمی گردد.

سریال Doctor Who کریستمس روی آنتن شبکه های بی بی سی آمریکا و بی بی سی وان می رود. فصل یازدهم سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد.

منبع: screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.