هالک نقش عمده‌ای در داستان انتقام جویان ۳ و ۴ دارد.

17 July 2017 - 14:00

هالک مارک روفالو (Mark Ruffalo) یک شخصیت اصلی در داستان Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد بینهایت) و به‌دنبال آن Avengers 4 خواهد بود. از زمانی که روفالو نقش هالک را در The Avengers (انتقام جویان) به عهده دارد، به یک شخصیت دوست داشتنی در بین جامعه‌ی هواداران دنیای سینماتیک مارول تبدیل شده است. او همیشه به بهترین شکل ایفای نقش می‌کند. فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران)، ارتباط او با بیوه‌ی سیاه (Black Widow) را به هوادارن معرفی کرد. اما آخرین باری که او را دیدیم خودش را به خارج از جهان فرستاد. اما در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) باز هم خودش را نشان می‌دهد. در ادامه‌ی خبر با وبسایت سینما گیمفا باشید.

رافالو پیش از این گفته بود که داستان هالک در Ragnarok، Infinity War و Avengers 4 ،داستان کافی برای فیلم انفرادی او را ایجاد می‌کند. هر چند اخیرا گفته است که این اتفاق هر گز نخواهد افتاد. با این حال، به لطف پنهان کاری‌های زیاد در دو فیلم بعدی Avengers ، نمی‌دانیم هالک چقدر در آنها در گیر خواهد شد.

پس از حضور رافالو در پانل لایو-اکشن نمایشگاه D23، او مثل دیگر ستاره‌های مارول به سمت خبرنگار‌ها رفت. اریک دیویس (Erik Davis) از او در مورد داستان هالک پرسید. در حالی که هیچ نقل قول مستقیمی از روفالو وجود ندارد، دیویس به طور خلاصه گفته است که Infinity War (جنگ بینهایت) تنها آغاز کار است.

بدون این‌که بدانیم رافالو دقیقا چه گفته‌است، و با توجه به این‌که ما چیز زیادی از فیلم نمی‌دانیم، مشخص کردن این‌که داستان دقیقا به کجا می‌رود سخت است. با این حال، با توجه به اولین برخورد تانوس (Thanos) با انتقام جویان، این تعجب‌آور نیست که او تاثیرات زیادی بر روی همه داشته باشد. ما می‌دانیم که بروس بنر (Brouce Banner)/ هالک، درگیر داستان Infinity War شده‌است، اما تابحال هیچ ایده‌ای در مورد این‌که چگونه این اتفاق می‌افتد نداریم.

هواداران قبلا عناصری از سیاره‌ی هالک دیده‌اند. یکی از مشهورترین داستان‌های کامیک هالک، در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) آورده شده است. کیوین فیج (Kevin Feige) گفته است که عنوان فیلم Avengers 4 می‌تواند برای Infinity War یک اسپویلر باشد و اگر هالک یک نقش عمده در داستان Infinity War داشته باشد، در فیلم بعدی نیز، به قهرمانی دیگر تبدیل خواهد شد.

امیدواریم نقل قول مستقیم روفالو به زودی منتشر شود و بینش بهتری درباره‌ی آنچه دقیقا در داستان اتفاق می‌افتد داشته باشیم. البته رافالو قطعا بهتر می‌داند که حرفی شامل اسپویلر از فیلم نباید بزند. با این وجود گمانه‌زنی‌ها سرگرم کننده است اما باید تا سال دیگر صبر کنیم تا مطمئن شویم داستان اصلی چه خواهد بود.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.