پیش‌فروش اینترنتی بلیت «ساعت پنج عصر» با تاخیر آغاز شد

17 July 2017 - 18:19

در حالی که قرار بود پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های فیلم «ساعت پنج عصر» از روز شنبه آغاز شود، سایت سینما تیکت با دو روز تاخیر از امروز اقدام به عرضه بلیت‌های  اولین فیلم سینمایی مهران مدیری کرد. ساعت «پنج عصر» از اواخر هفته در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد و پیش بینی می‌شود که این فیلم با استقبال مخاطبان سینما و طرفداران مهران مدیری روبرو شود.

هم اکنون چهار پردیس «کوروش»،‌ »مگامال»، «آزادی» و «چارسو» در شهر تهران پیش فروش اینترنتی بلیت فیلم «ساعت پنج عصر» را آغاز کردند.

در «ساعت پنج عصر»، سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، نگین معتضدی و… به ایفای نقش می‌پردازند. اولین ساخته سینمایی مهران مدیری قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور اکران شود اما برخی از سکانس‌های این فیلم با مخالفت بعضی از اعضای پروانه نمایش روبرو شد و اکران این فیلم سینمایی به تعویق افتاد.

پنجشنبه هفته گذشته علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» که مسئولیت پخش این فیلم سینمایی را بر عهده دارد، گفت پس از بازبینی مجدد این فیلم  توسط شورای پروانه نمایش، این شورا موافقت خود را با اکران فیلم مهران مدیری اعلام کرد و «ساعت پنج عصر» از روز جمعه ۳۰ تیر ماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درخواهد آمد.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.