امیر جعفری: عده‌ای اگر دستشان برسد، سینما و تئاتر را تعطیل می‌کنند!

17 July 2017 - 22:23

شب گذشته مراسم اکران مردمی فیلم «اکسیدان» با حضور حمید فرخ‌نژاد، امیر جعفری و حامد محمدی در سینمای اریکه ایرانیان برگزار شد. در این مراسم حمید فرخ‌نژاد به تندی از خانه سینما انتقاد کرد و گفت با وجود صدور پروانه نمایش برای فیلم «اکسیدان» برخی برای خود حکومت مستقل تشکیل دادند و هرکاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند. همچنین امیر جعفری بازیگر فیلم «اکسیدان» در ادامه این مراسم گفت برخی اگر دستشان برسد تئاتر و سینما را تعطیل خواهند کرد، چون آنها به هنر و هنرمند و خندیدن مردم علاقه‌ای ندارند.

به گزارش روابط عمومی «اکسیدان» حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینمای ایران در مراسم اکران مردمی این فیلم سینمایی گفت:

 از توجه شما به سینمای ایران تشکر می‌کنم. فیلم«اکسیدان» علی رغم اینکه از هفت خوان کسب مجوز گذشته، مورد بی‌مهری یک عده قرار گرفته است. کسانی که برای خودشان حکومت‌های مستقل تشکیل داده‌اند و هر کاری دلشان بخواهد انجام می‌دهند.

فرخ‌نژاد در ادامه خطاب به حاضرین در این مراسم گفت:

ممنون از شما که علی رغم این بی‌مهری‌ها و تنگ‌نظری‌هایی که در این عرصه وجود دارد از سینما حمایت می‌کنید.با اینکه در این فیلم حضور نداشتم اما وظیفه خودم می‌دانم به عنوان یک همکار،از فیلم حمایت کنم و اعلام کنم همه ما از یک خانواده هستیم.

بازیگر فیلم «گشت ۲» در ادامه صحبت‌های خود به شدت از عملکرد خانه سینما انتقاد کرد:

متاسفانه خانه‌ای داریم که ویرانه است و در موقعیت‌هایی که وظیفه اعمال نظر و موضع گیری دارد، نیست و نمی‌دانم اصلا چرا وجود دارد؟ فقط ما را برای مراسم‌ها می‌خواهند. متاسفانه زمانی که یکی از اعضا به مشکل می‌خورد، اسمی از خانه سینما وجود ندارد و در این شرایط همیشه دلگرمی و پشتوانه ما شما بودید و به شما افتخار می‌کنیم.

پس از صحبت‌های فرخ‌نژاد، حامد محمدی کارگردان فیلم «اکسیدان» بیان کرد:

«خوشحالم کنار شما ،حمید فرخ‌نژاد و امیر جعفری هستم و این اکران‌های مردمی همیشه لذت بخش است. متاسفانه اتفاق‌هایی برای این فیلم افتاد و نمی‌خواهم امشب شما را ناراحت کنم از اتفاقات چند روز اخیر صحبت کنم اما یک عده دلواپس هستند که اصولا با خنده‌های مردم خوشحال نمی‌شوند و تقاضا می‌کنم تشویق‌شان کنید، شاید ذره‌ای حالشان خوب شود.امید ما قطعا به حمایت‌های شما است،همه فیلم‌های ایرانی را در سینما ببینید و باور کنید حیات ما به همین حضور شما در سالن های سینما است.»

امیر جعفری نیز در صحبت‌های کوتاهی ضمن تشکر از حمید فرخ نژاد برای حضور در این مراسم و حمایتش از فیلم «اکسیدان» گفت:

حمید فرخ‌نژاد از بازیگران مورد علاقه من است و منت گذاشت امشب مهمان ما بود. چند سال پیش گفت‌وگویی در تئاتر شهر داشتم و در آن مصاحبه گفتم که بعضی‌ها اگر می‌توانستند، قطعا تئاتر و سینما را تعطیل می‌کردند و باز هم حرفم را تکرار می‌کنم و باز هم می‌گویم عده‌ای اگر دستشان برسد، سینما و تئاتر را تعطیل میکنند و مثلا به جای تئاتر شهر کفش فروشی باز می‌کنند. خیلی به هنر، هنرمند و البته خندیدن علاقه‌ای ندارند و از شما می‌خواهم زمان دیدن فیلم انقدر بخندید که گوش آن‌هایی که نمی‌خواهند خنده‌های شما بشنوند، کر شود!

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.