تریلر سوم Blade Runner 2049 منتشر شد: رایان گاسلینگ نمی تواند از حقیقت پیشی بگیرد

19 July 2017 - 21:58

سومین تریلر فیلم Blade Runner 2049 در حالی منتشر شده که نگاه مفصل و کاملی بر دنباله قابل پیش بینی دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) تا فیلم Blade Runner ساخته ی ریدلی اسکات (Ridley Scott) در سال ۱۹۸۲ دارد. تقریبا سه دهه از وقتی که نسخه اصلی این فیلم اکران شد می گذرد و فیلم جدید ادامه ی داستان را در زمان نسبتا واقعی (۳۰ سال بعد) نشان می دهد که به هریسون فورد (Harrison Ford) این امکان داده شده تا دوباره نقش ریک دکارت را بازی کند. این سومین باری است که فورد شخصیتی را بعد از سال ها بازی می کند، دو بار قبلی فیلم های Star Wars و Indiana Jones بوده اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگرچه هنوز جزئیات زیادی از فیلم جدید ویلنوو منتشر نشده اما می دانیم که رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در نقش بازرس K در این فیلم ظاهر می شود و بنابر دلایلی به دنبال دکارت است تا از او چند سوال بپرسد. شاید این مربوط به نظریه طولانی است که دکارت در حقیقت یک پاسخ دهنده است و همچنین چیزی باشد که اسکات اخیرا گفته آن را در دنباله این فیلم می بینیم و این خلاف این است که ویلنوو قبلا گفته بود که این موضوع در فیلمش نشان داده نمی شود.

برای اینکه به این سوال پاسخ داده شود باید تا اکران Blade Runner در ماه اکتبر صبر کرد. اگرچه تا آنموقع، مخاطبین می توانند تمامی تیزرها و تریلرها را برای کسب هرگونه اطلاعات جدیدی آنالیز کنند. کمپانی برادران وارنر سومین تریلر فیلم Blade Runner   ۲۰۴۹ را بطور آنلاین منتشر کرده است. اولین تریلر نسبتا طولانی این فیلم دو ماه قبل منتشر شد برای همین امکان دارد هنوز تریلر طولانی دیگری از این فیلم در ماه سپتامبر منتشر شود، اگرچه شاید برادران وارنر نخواهند داستان را اسپویل کنند و تریلر دیگری منتشر کنند.

بدون شک پیش بینی ها برای فیلم ویلنوو بسیار زیاد بوده است. این فیلم نه تنها دنباله ی یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما است بلکه کارگردان آن خودش یکی از فیلم سازان برجسته ی صنعت سینما است که توجه بسیاری از مخاطبین را با فیلم های قبلی اش مانند Sicario و Arrival به خود جلب کرده است. به گفته ی یکی از بازیگران این فیلم، Blade Runner 2049 حتی از نسخه اصلی اش هم بهتر خواهد بود.

این نکته باید در نظر گرفته شود که فیلم اسکات به گونه ای بوده که باعث شود بعد از این همه سال، دنباله آن ساخته شود و ممکن است او حتی از این موضوع برای ساخت داستان های آتی اش استفاده کند. هنوز نمی توان گفت داستان این فیلم به کجا ختم می شود اما اسکات اعلام کرده که به دنیای Blade Runner و شخصیت های اصلی اش و لس آنجلس علاقمند است، همانطور که درباره فرنچایز Alien اینگونه گفته بود. اگر Blade Runner 2049 با موفقیت و استقبال عمومی مواجه شود، این احتمال وجود دارد که دنباله دیگری از آن ساخته شود.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.