در پیش نمایش مجموعه‌ی تلویزیونی «Big Hero 6» “هیرو” و “بیمکس” به هم می‌پیوندند

21 July 2017 - 16:28

پیش نمایش جدید دیزنی از مجموعه‌ی Big Hero 6، بینش اولیه‌ای به هواداران از این نمایش تلویزیونی که به زودی پخش می‌شود، بخشیده است. با وجود این‌که مارول و دیزنی در طول سال‌ها، باهم در پروژه‌های مختلف و در انواع رسانه‌ها، همکاری داشته‌اند، این دو استودیو تعداد اندکی انیمشین ساخته‌اند. در حقیقت شناخته شده‌ترین و موفق‌ترین کار آن‌ها انیمیشن Big Hero 6 ( شش قهرمان بزرگ) در سال ۲۰۱۴ بود که بر پایه‌ی سری کتاب‌های کامیک مارول با همان نام شکل گرفت و توسط شرکت دیزنی پخش شد. در ادامه‌ی خبر با وبسایت سینما گیمفا همراه باشید.

با وجود این‌که Big Hero 6 بسیار مورد تحسین قرار گرفت و موفقیت مالی نیز به ارمغان آورد و همچنین جایزه‌ی اسکار بهترین پویانمایی سال ۲۰۱۴ را از آن خود کرد، اکنون دنیا و شخصیت‌های Big Hero 6 به زودی به پخش خانگی باز می‌گردند. در این سریال بسیاری از شخصیت‌های اصلی فیلم نقش‌های متفاوتی را در مجموعه ایفا می‌کنند. پخش خانگی ۶ Big Hero اواخر امسال آغاز می‌شود.

در حالی که هیچ تاریخ رسمی برای پخش مجموعه‌ی تلویزیونی Big Hero 6 اعلام نشده است، دیزنی و مارول یک پیش‌نمایش برای هواداران مجموعه‌ی جدید، در نمایشگاه D23 منتشر کرده‌اند. پیش نمایش برای مجموعه‌ی تلویزیونی Big Hero 6 بصورت آنلاین پخش شده است. علاوه بر بازگشت شخصیت‌های محبوب فیلم، این پیش نمایش در مقدمه‌ای کوتاه به زندگی روزمره‌ی هیرو هامادا (Hiro Hamada)، رایان پاتر (Ryan Potter) و بیمکس (Bymax) و اسکات ادسیت (Scott Adsit)، می‌پردازد و اولین ماموریت ابر قهرمانانه‌شان در انتهای فیلم اصلی را دنبال می‌کند. شما می‌توانید این پیش نمایش را در زیر مشاهده کنید.

مجموعه‌ی Big Hero 6 اتفاقات پس از فیلم اصلی را دنبال می‌کند. جایی که هیرو و بیمکس دوباره با دوستانشان: وسبی (Wasabi)، خری پیتون (Khary Payton)، هانی لمن (Honey Lemon)، جنسیس رودریگز (Gensis Rodriguez)، گو گو (Go Go)، جمی چانگ (Jamie Chung)، فرد (Fred) و بروکس ویلن (Brooks Wheelan)، تیم بزرگ ابر قهرمان افسانه‌ای Big Hero 6 را تشکیل داده و قصد حمایت از شهر خود را در برابر خائنان که از لحاظ علمی پیشرفته‌اند، دارند. البته همه‌ی این اتفاقات در حالی می‌افتد که هیرو (Hiro) تلاش می‌کند زندگی روزمره‌ی خود را متعادل سازد ولی با چالش‌های متفاوتی روبرو می‌گردد.

علی‌رغم علاقه‌ی دیزنی به پروژه‌های سینمایی، بنظر می‌رسد این استودیو در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی تواناتر است. ساخت فصل دوم مجموعه‌ی تلویزیونی Big Hero 6 چند ماه از آنچه وعده داده شد، زودتر به اتمام رسیده است. این به آن معناست که تضمین شده است Big Hero 6 در پخش خانگی عمر طولانی‌تری نسبت به فیلم سینمایی دارد. در هر صورت کیم پاسیبل (Kim Possible)، مارک مک‌کورکل (Mark McCorkle) و باب اسچولی (Bob Schooley) در پشت صحنه‌ی مجموعه‌ی تلویزونی Big Hero 6 هستند و این مجموعه هنوز راه زیادی تا موفقیت دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.