جاش برولین: فیلم نامه ی Avengers 4 هنوز نیاز به کار دارد

19 July 2017 - 19:33
جاش برولین (Josh Brolin) که عهده دار نقش منفی تانوس (Thanos) در دنیای مارول است،‌ به تازگی افشا کرده است که فیلم نامه‌ی شماره‌ی چهارم فیلم انتقام جویان در مراحل پایانی ویرایش است. فیلم که اصلاً قرار است قسمت دوم سال بعدی Avengers: Infinity War قبل جدایی‌اش باشد،‌ هنوز توسط برادران روسو (Russo)،‌ جو (Joe) و آنتونی (Anthony) با نویسندگی کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استفان مک فیلی (Stephen Mcfeely) کارگردانی خواهد شد. این فیلم موفق در گیشه قرار است پایانی بر داستان ۲۲ فیلمی باشد که دنیای مارول در ۱۰ سال گذشته به روایت آن‌ها پرداخته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز اطلاعات زیادی از انتقام جویان ۴ در دست نیست که احتمالاً به خاطر این است که داستانش تحت تأثیر زیاد توسط Infinity War است. عنوان فیلم به خودی خود موضوعاتی را در خود پنهان دارد و همه چیز در مورد چگونگی و نحوه‌ی روایت داستان در حد حدس و گمان است. برولین (Brlolin) خودش این مطلب را به اشتراک گزاشت که مارکوس (Markus) و مک فیلی (McFeely) هنوز در حال تغییرات پایانی فیلم نامه قبل از آغاز فیلم برداری رسمی برای فیلم هستند.

GMA‌ (برنامه‌ی تلویزیونی شبکه abc) در خلال نمایشگاه D23 اطلاعاتی از جاش به‌دست آورد که او در آن اعلام کرده که خبری از پیشرفت پروسه انتقام جویان ۴ ندارد:
من هنوز کارم با فیلم دوم تمام نشده پس نمی دونم اوضاع از چه قرار است. واقعاً از محتوای فیلم نامه خبری ندارم. نمی دونم حتی فیلم نامه دوم تمام شده یا نه و این واقعیت ماجراست. فکر می‌کنم گروه در وسط ایجاد و بازنگری آن قرار دارند.

بازنویسی و بازبینی فیلم نامه مثل فیلم برداری مجدد در فیلم‌های پر خرج امری طبیعی است،‌ خصوصاً زمانی که پای فیلمی با عوامل زیاد مانند Avengers 4 در میان باشد. این فیلم قرار است دنباله‌ی داستان و فیلم برداری فیلم Infinity War باشد که گزارش‌ها حاکی از اتمام یا نزدیک به پایان بودن آن است. قرار است عکس برداری‌های مربوط به فیلم نیز به زودی شروع شوند. بازنگری فیلم نامه با شروع فیلم برداری شماره‌ی ۴ ام این فیلم مقارن است که از ماه دسامبر آغاز خواهد شد. پس انتظار می‌رود که مارکوس و مک فیلی زودتر فیلم نامه‌ی نهایی را تحویل دهند.

برخلاف اخبار رسمی مرتبط با پروژه،‌ شایعات اخیر به حضور عوامل ژاپنی به عنوان گروه‌های گانگستری مانند یاکوزا ها دارد. واضح است که بدون اطلاعات کافی قرار دادن یاکوزا ها در داستان پر پیچ و خم دنیای مارول کاری دشوار است اما سری‌های ساخته‌ی مارول و نتفلیکس خصوصاً Daredevil و Iron Fist در داستان خود به این گروه‌ها اشاراتی داشته‌اند. در حقیقت سری جدید The Defenders (محافظین) مهم‌ترین نسخه‌ی یاکوزا در دنیای مارول را به نمایش خواهد گذاشت که توسط شخصیت منفی آن الکساندر (Alexander) با بازی سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) هدایت می‌شود.

در همین حال قبل از اینکه به انتقام جویان ۴ بپردازیم که دو سال با ملاقات آن فاصله داریم بهتر است به جنگ بی نهایت و واکنش مردمی به تریلر نمایشگاه D23 بیاندازیم که واقعاً حیرت آور است. زمانی که مارول رسماً در ماه می رسماً توسعه فیلم را شروع کند فطعا اخبار دقیق و معتبری در مورد این شماره ۴ مورد انتظار از فیلم انتقام جویان در اختیار ما قرار خواهد داد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.