تاریخ شروع فیلم‌برداری و آغاز کار برای Bumblebee مشخص شد

20 July 2017 - 14:47

ساخت فیلم Bumblebee «بامبل بی» از مجموعه فیلم‌های Transformers «تبدیل شوندگان» آخر این ماه شروع خواهد شد. تاریخ شروع فیلم‌برداری و آغاز کار، چهارشنبه اعلام شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان اولین فیلم فرعی از مجموعه‌ فیلم‌های Transformers یعنی Bumblebee، در سال ۱۹۸۰ دنبال خواهد شد، که ستاره‌ی فیلم Edge of Seventeens « آستانه‌ی هفده سالگی»، یعنی هیلی استینفلد (Hailee Steinfeld) به همراه جورج لندبورگ جونیور (Jorge Lendeborg Jr)، ابی کویین (Abby Quinn)، راشل کرو (Rachel Crow)، ریکاردو هویوز (Ricardo Hoyos)، گراسی دزینی (Gracie Dzienny) و جیسون دراکر (Jason Drucker) در آن بازی خواهند کرد. تراویس نایت (Travis Knight)، انیماتور اصلی فیلم Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) گفته است تابستان سال بعد این مجموعه پخش خواهد شد. اکنون، ما دقیقا می‌دانیم که چه زمانی کار ساخت این فیلم آغاز می‌شود.

Omega Underground جزییات جدیدی از Bumblebee بدست آورده است. اول این‌که عنوان آن ممکن است پر لغت تر باشد و به Transformers Universe: Bumblebee «دنیای تبدیل شوندگان: بامبل بی» تغییر کند. بر اساس گفته‌های این سایت، فیلم تولید خود را از دوشنبه ۳۱ جولای شروع می‌کند و فیلم‌برداری در لس آنجلس و سانفرانسیسکو انجام می‌شود. جدای از این، فیلم با عنوان مخفی Brighton Falls ممکن است تولید شود. علت نامگذاری Brighton Falls مشخص نیست، اما عموما این عنوان‌های کاری، بیشتر از یک شوخی نیستند (برای مثال فیلم Titanic «تایتانیک» فیلم‌برداری خودش را با نام Planet Ice «سیاره‌ی یخ» آغاز کرد). این عناوین برای حفظ کردن جزییات کلیدی از عموم مردم وجود دارند.

کمتر از یکسال دیگر، Bumblebee تحولی در فیلم اصلی Transformers ایجاد خواهد کرد، اگرچه مقیاس آن ممکن است کوچک‌تر باشد و به نسبت دنیای کوچک‌تری نیز داشته باشد. ساخت فیلم باید به موقع انجام شود تا در موعد مقرر انتشار، یعنی ژوئن ۲۰۱۸ آماده شود. بازیگران Transformers Universe: Bumblebee نسبتا جوان و شناخته نشده‌اند و می‌روند تا مانند شیا لابوف (Shia LaBeouf) و مگان فاکس (Megan Fox) در فیلم اصلی ترانسفورمرز در یک دهه‌ی پیش ظاهر شوند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.