استن لی راوی تریلر The Defenders

21 July 2017 - 12:04

نتفلیکس تریلری جدید برای سریال The Defenders (ساخته مارول) ساخته است که در آن استن لی (Stan Lee) به روایت سرتاسر ویدیو می‌پردازد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در سریال The Defenders قهرمانانی همچون Matt Murdock ،Jessica Jones ،Luke Cage و Danny Rand (فیلم Iron Fist) به دنبال هدفی مشترکی هستند و آن نجات دادن شهر نیویورک است. داستان این سریال روایت چهار ابرقهرمان است که جدا از هم فعالیت می‌کنند و با مسئولیت‌هایی که بر دوششان است دست و پنجه نرم می‌کنند، و در این بین متوجه این موضوع می‌شوند که اگر با یک‌ دیگر همکاری کنند ، قوی‌تر خواهند شد.

از جمله بازیگرانی که در این سریال حضور دارند نامزد academy awards، یعنی سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) در نقش Alexandra است و بازیگران دیگری نیز همچون الودی یونگ (Elodie Yung) در نقش Elektra، اسکات گلن (Scott Glenn) در نقش Stick، دبورا آن وول (Deborah Ann Woll) در نقش Karen Page، الدن هلسون (Elden Henson) در نقش Foggy Nelson، کری آن موس (Carrie-Anne Moss) درنقش Jeri Hogarth، ریچل تیلور (Rachael Taylor) در نقش Trish Walker، اکا دارویل (Eka Darville) در نقش Malcolm Ducasse، سیمون میسیک (Simone Missick) در نقش Misty Knight و در نهایت جسیکا هنویک (Jessica Henwick) در نقش Colleen Wing حضور خواهند داشت.

ساخت سریال The Defenders توسط مارول است و با مدیریت اجرایی Marco Ramirez و Doug Petrie در کنار Jeph Loeb صورت می‌گیرد. این سریال با همکاری تلویزیون مارول با استودیو ABC برای شبکه نتفلیکس ساخته می‌شود.

شروع جهانی سریال The Defenders از ۲۸ آگوست سال ۲۰۱۷ از شبکه نتفلیکس آغاز خواهد شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.