پوستر فیلم The Exorcist، خانه جدید شیاطین را به تصویر کشیده است

21 July 2017 - 16:52

اخیرا کمپانی فاکس به فصل دوم سریال ترسناک-درام  The Exorcistسه شخصیت جدید را اضافه کرده است که اواخر این هفته در کامیک کان اعلام شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با ملحق شدن زلیخا رابینسون (Zuleikha Robinson)، جان چو (John Cho) و برایانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand) به روند بازگشت پیشوایانی همچون الفونسو هیریرا (Alfonso Herrera)، بن دنیلز (Ben Daniels) و Kurt Egyiawan اینک می‌توانیم تا حدی دریابیم طرفداران این سریال در انتظار چه چیزی می‌توانند باشند.

فصل دوم این سریال در ۲۹ سپتامبر آغاز خواهد شد که ماجرا‌های فصل اول را از ماه می یعنی چند ماه پس از اتفاقاتی که در کلیسای کاتولیک رخ داد پی می‌گیرد.

این فیلم توسط Slater خلق شده است و اقتباسی از پر‌ فروش‌ترین رمان William Peter Blatty و فیلم‌های قبلی است، ورژن تلویزیونی The Exorcist با همکاری Morgan Creek Productions و کمپانی قرن بیستم ساخته شه است. اسلاتر (Slater)، شان کراوچ (Sean Crouch) ، جیسون انسلر (جیسون انسلر)، روپرت وایت (Rupert Wyatt)، روی لی (Roy Lee)، جیمز رابینسون (James Robinson)، دیوید رابینسون (David Robinson) و باربارا وال (Barbara Wall) مدیران اجرایی این فیلم هستند.

منبع:Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.