نیکولای کاستر-والدو به عنوان مهمان در سریال The Simpsons حضور خواهد یافت

22 July 2017 - 18:00

نیکولای واستر-کالدو (Nikolaj Coster-Waldau)، بازیگر سریال محبوب Game of Thrones، که در نقش جیمی لنیستر (Jaime Lannister) ملقب به شوالیه دست طلایی بازی می‌کند، صدای خود را به قسمت فانتزی پیشروی سریال The Simpsons خواهد داد. بیست و نهمین فصل سریال The Simpsons از تاریخ یکشنبه ۹ مهر ماه (۱ اکتبر ۲۰۱۷) تا فصل بهار سال آینده میلادی به روی آنتن شبکه «فاکس» خواهد رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

کاستر-والدو بیشتر به خاطر بازی در نقش جیمی لنیستر در سریال Game of Thrones شناخته می‌گردد اما وی به خاطر هنرنمایی در فیلمهایی نظیر Nightwatch «نگهبان شب» (۱۹۹۴)، Black Hawk Down «سقوط شاهین سیاه» (۲۰۰۱)، Kingdom of Heaven «قلمرو بهشت» (۲۰۰۵)، Mama «ماما» (۲۰۱۵)، Oblivion «فراموشی (۲۰۱۳) و Gods of Egypt «خدایان مصر» (۲۰۱۶) نیز فردی شناخته شده برای اهالی سینماست.

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت «EW»، مت سلمن (Matt Selman) تهیه‌کننده اجرایی سریال The Simpsons رسماً اعلام کرد که کاستر-والدو وظیفه گویندگی شخصیتی مشابه نقشش در سریال Game of Thrones را در یکی از قسمت‌های فصل آینده سریال The Simpsons که با عنوان The Serfsons شناخته می‌گردد، برعهده خواهد داشت. سلمن در توصیف این قسمت بیان داشت که این قسمت، نامه‌ای عاشقانه به کتاب‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در ژانر فانتزی خواهد بود. سلمن در خصوص نقش کاستر-والدو نیز چنین اظهار نظر کرد:

وی در نقش شخصیتی متفاوت با جیمی لنیستر بازی خواهد کرد. وی ارتباطی عاطفی با یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال خواهد داشت.

لازم به ذکر است که کاستر-والدو حضوری کوتاه در قسمت جدید فصل آینده سریال The Simpsons خواهد داشت. مشابه نقشی که خواننده معروف پاپ یعنی اد شیران (Ed Sheeran) در فصل جدید سریال Game of Thrones دارد. سلمن در ادامه اظهارات خود اعلام کرد که آن‌ها خواهان اضافه شدن چهره‌های بیشتری از سریال موفق Game of Thrones به جهان سریال The Simpsons هستند.

این نخستین باری نیست که یکی از بازیگران سریال Game of Thrones در سریال The Simpsons به عنوان بازیگر مهمان حضور می‌یابد. در گذشته کاریس فن هاوتن (Carice van Houten)، بازیگر نقش ملیساندر (Melisandre)، نیز در یکی از قسمت‌های سریال The Simpsons حضور یافته بود. فصل هفتم سریال Game of Thrones در حال حاضر در شبکه HBO به روی آنتن می‌رود و این هفته نیز قسمت دوم آن پخش خواهد شد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.