اکران سومین قسمت فیلم Cloverfield به تعویق افتاد

22 July 2017 - 19:00

اکران سومین قسمت فیلم Cloverfield «کلاورفیلد» – که برای مدتی با نام God Particle «ذرات خدا» شناخته می‌شد – تا سال ۲۰۱۸ میلادی به تعویق افتاد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

سری فیلمهای Cloverfield «کلاورفیلد» مدل جدیدی از معرفی و اکران را به علاقه‌مندان سینما معرفی کردند. نخستین فیلم از این مجموعه با تهیه‌کنندگی جی.جی آبرامز (J.J. Abrams) معرفی شد، اما نکته جالب آن این بود که تریلر رونمایی آن نه تنها تاریخ اکران مشخصی نداشت بلکه حتی عنوان آن نیز در آن زمان مشخص نشده بود. از سوی دیگر، سال گذشته میلادی، دومین قسمت این سری با نام ۱۰ Cloverfield Lane «جاده ۱۰ کلاورفیلد» به صورت آنلاین معرفی و رونمایی شد و یک ماه پس از این امر به روی پرده رفت. با این حال، شرایط برای قسمت سوم سری «کلاورفیلد» تغییر کرده است.

بنابر گزارش وب‌سایت «The Wrap»، سومین قسمت سری «کلاورفیلد» که هنوز عنوان مشخصی ندارد و با نام ۲۰۱۷ Cloverfield Movie «فیلم کلاورفیلد ۲۰۱۷» (که البته باید الان آن را «فیلم کلاورفیلد ۲۰۱۸» بنامیم) شناخته می‌گردد، تاخیر خورده است. پیش از این قرار بود که فیلم مورد بحث از تاریخ جمعه ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر ۲۰۱۷) به روی پرده‌های نقره‌ای بیاید، اما به تازگی اعلام شده است که تاریخ اکران جدید این فیلم روز جمعه ۱۳ بهمن ماه (۲ فوریه ۲۰۱۸) خواهد بود.

بنابراین باید برای تماشای فیلم «فیلم کلاورفیلد ۲۰۱۷» مدت زمان بیشتری به انتظار بنشینیم. بی‌شک سومین قسمت این سری ترسناک نیز حاوی سورپرایزهای فراوانی از سوی آبرامز خواهد بود.

منبع : ScreenCrush

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.