کامیک‌کان: تصاویر خودروی بتمن منتشر شدند

23 July 2017 - 12:14

کمپانی برادران وارنر، جدیدترین و مجهزترین اتومبیل Justice League (لیگ عدالت) را در کامیک کان سان دیاگو منتشر کرد. دنیای گسترده دی سی سال گذشته فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن دربرابر سوپرمن: طلوع عدالت) زک اسنایدر (Zack Snyder) را اکران کرد که نه تنها بتمن (بن افلک) و سوپرمن (هنری کاویل)، دوتا از قهرمانان دنیا، را دیدیم که با هم مبارزه کردند بلکه مابقی اعضای لیگ عدالت نیز به مخاطبین معرفی شدند: زن شگفت انگیز (گل گادوت)، فلش (ازرا میلر)، آکوامن (جیسون موموا)، و سایبورگ (رای فیشر). با سینماگیمفا همراه باشید.

تاکنون تنها یک تریلر رسمی از لیگ عدالت منتشر شده که نه تنها این پنج قهرمان را نشان می دهد بلکه جدیدترین لباس بتمن و همین طور اتومبیلش را به نمایش می گذارد. آن هایی که حافظه بهتری دارند بخاطر می آورند که اتومبیل بتمن توسط سوپرمن آسیب دید. از آن زمان به بعد فقط می توانیم تصور کنیم که بروس و آلفرد این خودرو را تعمیر کرده اند و آن را ارتقا بخشیده اند تا برای حملات استپن وولف استفاده کنند. استفاده بتمن از سلاح های خودروی بتمن از زمان اکران بتمن در برابر سوپرمن موضوع جنجالی شد، درحالی که Kryptonite این شخصیت چیزی است که مورد توجه قرار گرفته و بنظر می رسد بتمن هیچ طرحی برای غیرمجهز کردن خودرویش ندارد. در حقیقت، خودروی ارتقا یافته ی لیگ عدالت سلاح های سنگینی مانند راکت های بزرگ دارد. حالا خودروی بتمن کف سالن نمایش کامیک کان خودنمایی می کند.

این اولین بار نیست که خودروی بتمن در میان جمعیت عظیمی به نمایش درمی آید؛ مردم به یاد دارند که دو سال پیش، اسنایدر خودش پشت فرمان خودروی بتمن نشست و آن را به کامیک کان برد. او پز خودروی مشهور بتمن را به صدها تا هزاران نفر داد و سریعا تی شرت های فیلم را بین مردم تقسیم کرد. درحالی که این قطعا نوعی نمایش متفاوت است اما چیزی از هیجان شرکت کننده های این همایش کم نمی کند، چون خیلی از آن ها می خواهند جدیدترین خودروی قهرمان شنل پوش را ببینند که به جنگ دشمنی قوی تر از سوپرمن می رود.

انتظار می رود این استودیو دومین تریلر لیگ عدالت را در طول این مراسم منتشر کند و شرکت کنندگان جنگ ارتش زردپوش استپن وولف را شاهد باشند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.