کامیک‌کان: برادران وارنر، رسماً دنباله فیلم Wonder Woman را معرفی کردند

23 July 2017 - 17:00

استودیوی «برادران وارنر» به صورت رسمی از طریق پنل خود در رویداد بین‌المللی کامیک‌کان که در سن دیگو در حال برگزاری است، دنباله فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» را معرفی و اعلام کرد که این دنباله در دست ساخت و توسعه قرار دارد. این استودیو، جهان سینمائی گسترده DC را از بهار سال پیش با فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» معرفی و آغاز کرد. اگرچه این فیلم با واکنش منفی منتقدان و بینندگان همراه شد، اما فیلم مستقل شخصیت زن شگفت‌انگیز با بازی گل گدوت (Gal Gadot) توانست در جلب نظر مثبت منتقدان موفق عمل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «زن شگفت‌انگیز» به کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) ضمن کسب نظر مثبت منتقدان و بینندگان در باکس‌آفیس جهانی نیز عملکرد قابل توجهی داشت و به پرفروش‌ترین فیلم سینمائی ساخته شده توسط یک کارگردان زن تبدیل شد. علاوه بر این، «زن شگفت‌انگیز» از نظر فروش خانگی، بهترین فیلم جهان سینمائی گسترده DC است و از نظر فروش بین‌المللی نیز پشت سر «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» قرار گرفته است. به موجب همین امر، مدت‌هاست که شایعات مختلفی در باب دنباله این فیلم منتشر شده است که حکایت از بازگشت جنکینز برای کارگردانی آن به نویسندگی جف جانز (Geoff Johns) داشته‌اند. اخیراً و در جریان رویداد کامیک‌کان امسال این شایعات به حقیقت تبدیل شده‌اند.

استودیوی «برادران وارنر» رسماً اعلام کرد که دنباله فیلم «زن شگفت‌انگیز» در دست ساخت است و به عنوان بخشی از آینده جهان سینمائی DC شناخته می‌شود. با توجه به این که فیلم‌های زیادی از جهان سینمائی DC در دست ساخت و نوبت اکران قرار دارند، پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد اکران دنباله فیلم «زن شگفت‌انگیز» نباشیم.

متاسفانه استودیوی «برادران وارنر» تنها خبر ساخت قسمت بعدی سری «زن شگفت‌انگیز» را تائید کرده و هیچ صحبتی در رابطه با جزئیات و همچنین تاریخ اکران احتمالی آن نکرده است. بنابراین انتظار می‌رود که تا ماه‌های آینده به جزئیات بیشتری درباره این دنباله دست یابیم. جدیدترین فیلم از جهان سینمائی DC که شخصیت زن‌ شگفت‌انگیز نیز در آن حضور دارد، فیلم Justice League «لیگ عدالت» است که اکران گسترده خود را از روز جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) آغاز خواهد کرد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.