کامیک‌کان: بن افلک به شایعات کناره‌گیری‌اش از ایفای نقش بتمن واکنش نشان داد

23 July 2017 - 18:00

به تازگی بن افلک (Ben Affleck) به شایعات کناره‌گیری‌اش از ایفای نقش بتمن در جهان سینمائی گسترده DC واکنش نشان داده و اعلام کرده است که وی قرار نیست به این زودی‌ها جهان یاد شده و به طور مشخص نقش بتمن را ترک کند. از ابتدای معرفی بن افلک به عنوان بتمن جدید سینما، علاقه‌مندان این ابرقهرمان واکنش‌های ضد و نقیض زیادی به آن نشان دادند اما پس از تماشای هنرنمایی‌اش در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» به ستایش وی پرداختند. وی قرار بود که سکان هدایت فیلم مستقل بتمن را نیز برعهده بگیرد اما مدتی قبل، استودیوی «برادران وارنر» مت ریوز (Matt Reeves) را جایگزین آن کرد. ریوز نیز اعلام کرد که بن افلک همچنان قرار است در نقش بتمن به ایفای نقش بپردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

از زمانی که افلک از کارگردانی فیلم The Batman «بتمن» (نام رسمی این فیلم همچنان مشخص نیست) کناره‌گیری کرد، شایعات زیادی در باب وی و نقشش در جهان سینمائی DC منتشر شده است. به تازگی منابع آگاه ناشناسی پیش از رویداد کامیک‌کان امسال ابراز داشتند که «برادران وارنر» تصمیم دارد تا در آینده بتمن را از جهان سینمائی DC خارج کنند.

با این حال، افلک با حضور در رویداد پیشتر اشاره شده به این شایعات واکنش نشان داد و اعلام کرد که:

من خوش‌شانس‌ترین فرد روی زمین هستم. بتمن شخصیت بسیار جذابی است. این فوق‌العاده است. من می‌دانم که شایعات و حدس و گمان‌های زیادی درباره من مطرح است. من ماموریتی برای مت رویز دارم. من همچنان نفس می‌کشم و [از این بابت] هیجان‌زده‌ام و هم اینک بهترین زمان برای جهان سینمائی گسترده DC است.

وی در ادامه افزود که چه تعداد افرادی در تالار H (محل برگزاری رویداد کامیک‌کان) حضور یافته و بیان کرده‌اند که «من بتمن هستم؟». بنابراین افلک همچنان به عنوان بازیگر نقش بتمن در جهان سینمائی DC حضور دارد و نباید از این بابت نگرانی‌ای داشت.

بتمن در فیلم Justice League «لیگ عدالت» که در تاریخ جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) به روی پرده می‌آید نیز حضور دارد و بار دیگر می‌توانیم افلک را در قامت بتمن/بروس وین ببینیم. فیلم مستقل بتمن به کارگردانی مت رویز همچنان تاریخ تولید و اکران مشخصی ندارد اما منابع مختلف ابراز داشته‌اند که به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد این فیلم خواهیم بود.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.