کامیک‌کان: تریلر فصل چهارم سریال The Flash منتشر شد؛ نیل ساندیلندز نقش Thinker را بازی می‌کند

23 July 2017 - 23:39

تریلر فصل چهارم سریال The Flash منتشر شده و دوستان قدیم و دشمنان جدید را نشان می‌دهد. وقتی پخش فصل جدید فلش در ماه اکتبر شروع شود، بری هنوز در Speed Force  گیر کرده و دوستانش باید در غیاب او از سنترال سیتی حفاظت کنند. تاکنون می دانیم که والی لباس فلش را برای کمک به شهر می‌پوشد. این حرکت بنظر موقت می‌رسد اما نشان می‌دهد چگونه وضعیت یک سریال تغییر می کند. همچنین می دانیم که قهرمان جدید، Elongated Man، به تیم فلش ملحق می‌شود تا به متوقف کردن تبهکار بزرگ، Thinker، کمک کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه هنوز اطلاعاتی درباره قهرمان یا تبهکار بزرگ جدیدی منتشر نشده، تریلر فصل چهارم فلش صحنه‌های زیادی از این فصل را نشان می‌دهد. این نما از فصل چهارم، آیریس، کیسکو و مابقی تیم فلش را نشان می‌دهد که در نبود بری درحال تعامل باهم هستند. همچنین کتلین اسنو را می بینیم که کمتر شبیه قاتل جنگل است و شاهد برگشت Peek-A-Boo هستیم. با این حال، تبهکار قدرتمند جدیدی در سنترال سیتی ظهور کرده که زره سامورایی و کاتانای مخربی به تن کرده است. اگرچه نام او در تریلر نیامده اما این احتمال وجود دارد که او بارون کاتانا باشد.

همزمان با انتشار این تریلر، نام چند تن از بازیگران جدید این فصل نیز منتشر شده است. Thinker را نیل ساندیلندز (Neil Sandilands) بازی می‌کند. دوست او را نیز کیم  انگلبرکت (Kim Engelbrecht) بازی می کند. و جالب‌تر از همه اینکه دنی ترجو (Danny Trejo) در نقش بریچر به این سریال پیوسته که پدر گیپسی هم است. هنوز اطلاعاتی درباره Elongated Man منتشر نشده است. جدا از انتشار تریلر و نام بازیگران جدید،TVLine با بازیگران فلش درباره اتفاقات فصل چهارم نیز صحبت کرده است.

این مصاحبه ها درباره زمانی است که بری در Speed Force است و چگونگی تاثیر این موضوع روی او مورد بحث قرار گرفته است. گرانت گاستین (Grant Gustin) در این باره می‌گوید:

تجربه ی فوق العاده ای بود. او کمی گیج شده و چشمم آب نمیخوره وقتی سرو کله اش پیدا بشه همون بری روزای اول باشه.

هنوز مشخص نشده وقتی این فصل شروع می‌شود چه مدت از حضور بری در Speed Force گذشته است. بازیگران به طرفداران این سریال قول دادند که همان هیجان و سرگرمی فصل اول را دوباره شاهد خواهند بود. با توجه به حضور تبهکاران جدید و تغییر حالت بری، قطعا این سریال دیگر در مواجه با خطر محافظه کاری نمی‌کند.

فصل چهارم فلش پنجشنبه دهم اکتبر ساعت ۸ شب از شبکه CW پخش خود را آغاز می‌کند.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.