کامیک‌کان: خالق Fargo، به توسعه فیلمی از Doctor Doom پرداخته است

24 July 2017 - 20:49

بعد از اتمام نمایش Legion در کامیک-کان سن دیگو، نوح هاولی (Noah Hawley)، مسئول ساخت این سریال از حضور طرفداران رفت و تیزری اجرا شد که ربطی به سریال‌های FX ندارد اما از قلمرو مارول است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

خالق سریال Fargo می‌گوید:

از آنجایی که من در کامیک-کان حضور دارم، میخواهم که شما درباره‌ی فیلمی که برای شبکه Fox در حال توسعه است بدانید، اولین کلمه آن Doctor و دومین کلمه Doom است.

اطلاعات کمی درباره‌ی این فیلم در دسترس است، اما می‌دانیم که یکی از افراد شرور فیلم Fantastic Four وسیله‌ای برای ظهور فیلمی جدید شده است. The Hollywood Reporter اضافه کرد که هاولی (Hawley) به توسعه این فیلم پرداخته است و در تلاش برای تصاحب کارگردانی آن نیز است. هاولی (Hawley) در رزومه کاری خود تجربه کارگردانی فیلم خاصی را ندارد اما قبلا یک قسمت از سریال Legion و دو قسمت از سریال Fargo را کارگردانی کرده است.

Doom که توسط Stan Lee و Jack Kirby خلق شده است اولین بار در فیلم The Fantastic Four در سال ۱۹۶۲ به نمایش گذاشته شد. Victor Von Doom دیکتاتور ظالم Latveria است. صورت Doom در آزمایشی خراش برداشت و سوخت، ولی او Reed Richards را برای این اتفاق سرزنش می‌کند کسی که به او (Doom) دستور داد تا ماسکی فلزی بر سر کند.

توانایی رییس Doom خرد او است، که با Reed Richards برابری می‌کند، اما او قبلا مقداری جادوگری یاد گرفته بود و قدرت و مقاومتش را به خاطر ذرهی که در اختیار داشت، افزایش داد.

نقش Doctor Doom را در فیلم Fantastic Four که در سال ۲۰۰۵ ساخته شد و همچنین دنباله آن که در سال ۲۰۰۷ به نمایش در‌ آمد جولیان مک‌ماهون (Julian McMahon) بازی کرد، در سال ۲۰۱۵ هم توبی کبل (Toby Kebbell) در نسخه بازسازی شده این فیلم نقش Doom را بازی کرد و جوزف کالپ (Joseph Culp) هم در فیلم نه چندان مشهور Fantastic Four که توسط راجر کورمن (Roger Corman) ساخته شد، این نقش را ایفا کرده بود.

منبع:comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Ali Danger says:

    اول که خبرو شنیدم از فاکس ناامید شدم رسما. با اون گندی که با ۴شگفت انگیز زد چرا باید فیلم دکتر دووم بسازه.
    ولی الان که دیدم کارگردانش خوبه یه نور امیدی بهش هست بازم…