کوین اسپیسی نقش گور ویدال را در فیلم جدید نتفلیکس ایفا خواهد کرد

24 July 2017 - 23:59

کوین اسپیسی (Kevin Spacey) که تاکنون دو بار برنده جایزه اسکار شده در نقش گور ویدال (Gore Vidal) در فیلم جدید شبکه «نتفلیکس» که در رابطه با زندگی این نویسنده است به ایفای نقش می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

مایکل هافمن (Michael Hoffman)، کارگردان فیلم‌هایی نظیر The Last Station «ایستگاه آخر» و One Fine Day «یک روز خوب»، سکان هدایت این درام زندگی‌نامه‌ای را بر عهده دارد. این پروژه در حال حاضر در مراحل پیش‌تولید در رم قرار دارد و اندی پترسون (Andy Paterson) نیز تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار است.

ویدال در سال ۱۹۷۲ میلادی اقدام به خرید عمارت مشهور خود یعنی La Rondinaia در شهر راولو ایتالیا کرد و از سال ۱۹۹۳ میلادی برای همیشه به آنجا نقل مکان کرد.

این نویسنده میزبان چهره‌های مشهور بین‌المللی از جمله میک جگر (Mick Jagger)، سوزان ساراندون (Susan Sarandon)، هیلاری کلینتون (Hillary Clinton)، لورن باکال (Lauren Bacall)، پل نیومن (Paul Newman) و جوآن وودوارد (Joanne Woodward) در عمارت هفت‌خوابه خود بوده است. ویدال گور در سال ۲۰۰۴ میلادی عمارت La Rondinaia خود را فروخت.

وی چندین سال از عمر خود را در ایتالیا گذراند و برای مدتی نیز به عنوان فیلمنامه‌نویس در هالیوود مشغول به کار بود. از جمله فیلمنامه‌هایی نگاشته شده توسط ویدال می‌توان به Suddenly Last Summer «ناگهان تابستان گذشته» و Ben Hur «بن هور» اشاره کرد.

پس از معاشرت با فدریکو فلینی (Federico Fellini) وی پیش‌نویس داستان Casanova «کاسانووا» را به رشته تحریر در آورد. ویدال در طول دوره حرفه‌ای خود به نوشتن رمان‌ نیز پرداخت که شاخص‌ترین اثرش «واشنگتن دی.‌سی» اثر سال ۱۹۶۷ میلادی است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.