تریلر فصل سوم Legends of Tomorrow منتشر شد؛ کاپیتان کولد برمی‌گردد

26 July 2017 - 12:04

دایناسورها بخش اصلی تریلر فصل سوم سریال Legends of Tomorrow بودند که در کامیک‌کان سن‌دیگو منتشر شد. این تریلر صحنه‌های اکشنی از بازیگران را به همراه شخصیت‌های جدید فیلم نشان می‌دهد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فصل بیشتر افسانه‌ها را نشان می‌دهد که سعی دارند اشتباهات قسمت آخر فصل دوم را اصلاح کنند جایی که با گذشته‌شان برای متوقف کردن Legion of Doom با استفاده از Spear of Destiny کلنجار می‌روند. پارادوکس موجود در این فیلم، ناهنجاری‌های زمانی زیادی به وجود می‌آورد که باعث می‌شود دوره‌های زمانی میکس شوند. حالا افسانه‌ها باید اشتباهشان را درست کنند. این تریلر با صحنه هیجانی فصل دوم شروع می‌شود که Waverider در شهری پر از دایناسور سقوط می‌کند. صدای سارا را می‌شنویم که می‌گوید شکاف زمانی داشته‌اند. این گفته خیلی از حقیقت به دور نیست. تعدادی اختلال زمانی، دلقک‌ها و ببر دندان عاجی را می‌بینیم که شخصیت‌ها در این فصل با آن‌ها مواجه هستند. همچنین ری را می‌بینیم که پرچم آمریکا را در ماه بالا می‌برد و آمایا با تی رکس همراه شده و نیت با قطار تصادف می‌کند. شخصیت‌های اصلی فصل قبل همگی برمی گردند از جمله ریپ که گفته می‌شود رازی در دل دارد. قبلاً گفته شده بود که ریپ تبهکار نیست ولی مخالف روش تیم افسانه‌هاست و حالا تیم خودش را دارد.

این تریلر همچنین نشان می‌دهد شخصیت‌های جدید چه نقش‌هایی در فصل جدید دارند. شخصیت کواسا که در ارو ورس هم او را می‌بینیم یکی از این شخصیت‌های جدید است که تنها در مجموعه انیمیشن‌های Vixen دیده شده است. درحالی‌که که خواهر ویکسان، کواسا را دخترخوانده آمایا می‌کند. برخلاف این دو ویکسان، کواسا یک تبهکار است.

ظرف یک چشم به هم زدن، یکی از ابرقهرمانان دی سی را در این تریلر می‌بینیم: B’wana Beast، قهرمانی که می‌تواند حیوانات را کنترل کند و باعث هم جوشی آن‌ها شود.

در این مراسم اعلام شد که لئونارد اسنارت که او را با عنوان کاپیتان کولد می‌شناسیم و دیمن دارک نیز در این فصل بازی می‌کنند. دارک ترسناک‌تر از همیشه ظاهر می‌شود و اسنارت به Waverider برمی گردد اگرچه هنوز تأیید نشده که حضور او دائمی است یا بعد از مرگش در فصل اول به این سریال بازخواهد گشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.