کامیک‌کان: میشل فایفر و لارنس فیشبرن به فیلم Ant-Man and the Wasp پیوستند

25 July 2017 - 11:00

میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) و لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) به جهان سینمائی مارول پیوستند. فایفر نقش جنت ون دین (Janet van Dyne)، همسر ابرقهرمان هانک پیم/مرد مورچه‌ای اصلی با بازی مایکل داگلاس (Michael Douglas) و مادر هوپ (Hope) با بازی اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) را در فیلم Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور» ایفا خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در سری کامیک‌های مارول، شخصیت ون دین، زنبور اصلی و یکی از بنیان‌گذاران «انتقامجویان» است. او حتی پس از بازنشستگی پیم از ماجراجویی‌هایش، همچنان به فعالیت‌های ابرقهرمانانه خود ادامه می‌دهد اما در قلمروی زیراتمی گم شده و اینطور به نظر می‌رسد که مرده است. (اما وی پس از مدتی بازگشت و به فعالیت‌های خود ادامه داد).

شخصیتی که قرار است لارنس فیشبرن آن را بازی کند نیز بیل فاستر (Bill Foster) نام دارد. فاستر یکی از دانشمندانی بود که در کنار هانک پیم مشغول به کار بود اما در ادامه به توانایی تغییر اندازه دست پیدا کرد. این شخصیت در سری کامیک‌های Marvel Two-in-One و Champions حضور داشت اما با روی کار آمدن کامیک‌های Civil War نادیده گرفته شد.

همچنین مدتی پیش مشخص شد که شخصیت Ghost نیز به عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبور» در نظر گرفته شده است. شخصیت مرموز Ghost در اصل به عنوان دشمن مرد آهنی شناخته می‌شود.

هم فایفر و هم فیشبرن با فیلم‌های ابرقهرمانانه ناآشنا نیستند. فایفر نقش شخصیت زن‌گربه‌ای را در فیلم Batman Returns «بتمن بازمی‌گردد» محصول سال ۱۹۹۲ میلادی برعهده داشته است. از سوی دیگر، فیشبرن نیز در سه‌گانه Matrix «ماتریکس» در نقش شخصیت مورفئوس (Morpheus) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبور» از تاریخ جمعه ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۷ (۶ جولای ۲۰۱۸) به صورت گسترده به روی پرده‌های نقره‌ای سینما خواهد آمد.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.